Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Подання корегуючої заявки-розрахунку на зменшення суми лікарняних

Роз’яснення

27.03.2025 12 0 0

Фінансування листків непрацездатності страхувальникам здійснюється ПФУ на підставі заяв-розрахунків, що містять інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат. 

Якщо сума отриманих страхувальником страхових коштів перевищує фактичні витрати на надання страхових виплат, невикористані страхові кошти повертаються протягом трьох робочих днів на окремий рахунок ПФУ та до територіального органу ПФУ обласного управління за місцем обліку страхувальника надсилається письмове пояснення причин повернення коштів (ч. 1 ст. 26 Закону від 23.09.1999 № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).

ПФУ технічно реалізував можливість формування страхувальниками в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Фонду корегуючих заяв-розрахунків. 

Тобто, у випадку виявлення страхувальником помилки при розрахунку виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яка призвела до завищення нарахованої суми лікарняних та отримання зайвих страхових коштів, страхувальнику потрібно сформувати корегуючу заяву-розрахунок за типом корегування «Корегування зменшення» до заяви-розрахунку, яка вже була профінансована та перебуває у статусі «Оплачено» (із зазначенням у відповідних полях правильної суми страхової виплати, що нарахована на підставі листка непрацездатності застрахованої особи).

При цьому до сформованої заяви-розрахунку необхідно додати скановану копію платіжного документа, яким підтверджується факт повернення зайво отриманих страхових коштів на рахунок ПФУ, та вибрати причину розбіжності суми у відповідній графі онлайн-форми.

З покроковою інструкцією, як подати корегуючу заяву-розрахунок, можна ознайомитись за посилання.

ПФУ


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали