Оновлено можливості вебпорталу електронних послуг ПФУ
Більше за темою:
Останнім часом внесено зміни до програмного забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу ПФУ. Так, найбільше змін впроваджено у Кабінеті фізичної особи, а саме:
- реалізовано можливість формування Заяви особи, яка розмістила ВПО, про отримання компенсації витрат і Повідомлення про безоплатне розміщення ВПО або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні;
- у заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку додано обов’язковість заповнення поля «Щомісячна плата за найм (оренду) приміщення становить», а також додано обмеження для поля «Строк найму (оренди) приміщення З» ‒ найменша дата 29.01.2025;
- реалізовано можливість формування Заяви на зміну отримувача пільги за постановою КМУ від 13.12.2024 № 1420 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо використання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни для отримання пільг деякими категоріями осіб»;
- при відображенні документу Пенсійне посвідчення приховано поле «Ким видано»;
- договори на добровільну участь – надано можливість завантаження вже укладеного договору;
- у Заяві на призначення/перерахунок пенсії замінено друковану форму заяви;
- у Повідомленні про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні реалізовано передачу даних по Учасникам звернення (ID ЗО);
- виправлено помилку відображення дати народження застрахованої особи (03.01.1965) при формуванні друкованої форми Заяви на призначення/перерахунок пенсії;
- при формуванні заяви на основі збереженої чернетки додано контроль на примусове оновлення дати формування заяви, а після подання заяви на основі збереженої чернетки додано її автоматичне видалення;
- у заяві особи, яка розмістила внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат: виправлено «Помилку виконання на сервері», додано обов’язковість заповнення атрибутів «Стать», «Телефон» та/або «Мобільний телефон».
Також, оновлено програмні засоби Кабінету страхувальника:
- доопрацьовано можливість надання прав перегляду працівнику відділу кадрів, який відмовився від РНОКПП, за серією, номером паспорта або номером ID картки;
- при створенні заяви-розрахунку додано можливість використання символу & в полі «Найменування страхувальника»;
- при включенні до заяви-розрахунку електронного листка непрацездатності, який має копії, не надається інформаційне повідомлення щодо надання матеріального забезпечення лише за одним місцем роботи;
- при завантаженні «Звіту про персоніфіковані відомості про грошове забезпечення» з файлу виправлено конвертацію дат.
У Кабінеті управителя/об’єднання/виконавця комунальних послуг додано нові формати номерів будинків (при створенні профілю) ‒ 84-2/А, 84-А/2, 84/2-А, 84/А-2, 84А/2А-2Б/, 84А/2-1А/2А.
У відкритій частині вебпорталу в текстах інформаційних повідомлень виправлено «Веб-портал» на «Вебпортал», «Електронний цифровий підпис» на «Кваліфікований електронний підпис» відповідно до правил правопису та законодавства.
Крім цього, додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП «Військова частина 2428» ДПСУ, КНЕДП Національного банку України, КНЕДП МВС України, КНЕДП Держказначейства тощо.
ПФУ
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу