Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб

29.05.2024 68 0 0

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення / актуалізації інформації. Як це зробити?

Алгоритм дій:

Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

1 из 1

У лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» (далі – Анкета)

1 из 1

Заповніть екранну форму Анкети

1 из 1

Поставте позначку в чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»

1 из 1

Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові)

1 из 1

Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»

1 из 1

Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано»

1 из 1

ПФУ


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали