Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб

29.05.2024

Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, неактуальну адресу проживання тощо), можна звернутися до Фонду для виправлення / актуалізації інформації. Як це зробити?

Алгоритм дій:

Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

У лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» (далі – Анкета)

Заповніть екранну форму Анкети

Поставте позначку в чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»

Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові)

Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»

Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано»

ПФУ


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
10.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників Розширено перелік підстав для завершення валютного нагляду за експортними операціями Рішенням суду позбавлено премії головну бухгалтерку: що стало причиною Парламент прийняв законопроєкт...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
13.06.2025
Надання допомоги по тимчасовій непрацездатності звільненому працівнику
Розглянемо, хто має право на страхові виплати, підстави для призначення допомоги, строки призначення страхової виплати та ін. Більше за темою: Розрахунки із працівниками під час звільнення «Дистанційне» звільнення працівників Відповідно до Закону від 23.09.1999 № 1105-XIV &la...
13.06.2025
Як подати та виправити відомості про трудові відносини
ГУ Пенсійного фонду у Вінницькій області поділилося практичними рекомендаціями щодо заповнення та виправлення додатка Д5 «Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби». Більше за темою: Додаток 5 (Д5) до Податкового розрахунку з ПДФО та ЄСВ Виправле...
13.06.2025
Як ФОП подати заяву-розрахунок, щоб отримати лікарняні
З 01.01.2023 розпорядником страхових коштів є ПФУ. Заяву-розрахунок щодо отримання страхових коштів від Пенсійного фонду можна подати в паперовій формі – особисто; в електронній формі – дистанційно. Більше за темою: Заява-розрахунок на оплату лікарняних листків в електронній формі:...
Кращі матеріали