Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДПС обговорює з бізнесом проблеми в роботі та законодавстві

30.01.2025

Виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу – таке доручення дав голова Державної податкової служби України під час зустрічі із бізнесом на Житомирщині. У ній взяли участь понад 50 представників великого, середнього та малого бізнесу, а також їх обʼєднань. Це новий формат відкритого діалогу між ДПС і підприємцями.

Долучилися до зустрічі також заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко та народний депутат, член Комітету ВРУ з питань економічного розвитку Богдан Кицак, а також заступники голови ДПС та очільники департаментів.

«Болюче питання для бізнесу – невиконання судових рішень. Впевнений, що судові спори мають бути крайнім заходом. Всі спірні питання слід вирішувати одразу. Що стосується виконання рішень суду. Дав чітке доручення – виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу», – наголосив Руслан Кравченко.

Топ-проблеми, які озвучили підприємці, – часті зміни законодавства, блокування податкових накладних і віднесення підприємств до категорії ризикових.

«За даними Світового банку, 52 % підприємців вважають постійні зміни законодавства значною проблемою. Бізнес не встигає адаптуватися. Тому звернувся до народних депутатів, зважати на це при розробці нових ініціатив», – зазначив голова ДПС.

Бізнес скаржиться також на безпідставні рішення щодо блокування податкових накладних і надання статусу ризикових підприємствам.

ДПС активно працює над зміною ситуації та обґрунтованим зменшенням цього показника. Руслан Кравченко доручив профільним департаментам детально проаналізувати ситуацію, а комісіям оперативно розглядати всі звернення щодо розблокування, щоб робота компаній не була заблокована, але все виключно в межах законодавства.

Обговорили на зібранні також питання щодо реалізації проєкту «Територія високого рівня податкової довіри». До Клубу білого бізнесу вже долучилися 209 платників податків Житомирщини.

«Хоча почув від підприємців і думку, що в умовах війни не слід ділити бізнес на білий та чорний. Бо кожен з них не просто сплачує податки, а і створює робочі місця»», – додав Руслан Кравченко.

Ще одне питання діалогу – антикорупційна складова.

«Деколи чую, що податківці від когось щось вимагають. Але, щоб цього не було, треба звертатися до правоохоронців, писати заяви, щоб всі факти належно документувати і притягати винних до відповідальності. Аналогічна ситуація з тими, хто думає, що можна ухилятися від сплати податків чи працювати «в тіні». Так не вийде. Рівні, законодавчо передбачені правила роботи для всіх», – додав голова ДПС.

Він також зазначив, що подібні зустрічі з бізнесом та його обʼєднаннями пройдуть у всіх регіонах держави.

«В умовах війни кожен підприємець щодня приймає складні рішення: як зберегти команду, втримати діяльність, допомогти країні. І як кризовий менеджер роблю все, щоб податкова була партнером для бізнесу у цих викликах. На це налаштовую і своїх заступників і очільників департаментів, які також були на зустрічі. Вдячний кожному, хто продовжує сплачувати податки навіть у складні часи», – резюмував Руслан Кравченко.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
19.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент підписав Закон про «замороження» кредитів для аграріїв Сумісництво: обмеження, особливості та необхідні дії роботодавця Уряд дозволив бронювати 100 % працівників критично важливих підприємств на прифронтових територіях Трудовий договір і...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
20.08.2025
Коли ЮО сплачує додаткові 25 тис. грн за нерухомість
Юридичні особи – власники житлової нерухомості, загальна площа якої для квартири перевищує 300 м2, а для будинку 500 м2, повинні додатково платити 25 тис. грн на рік за кожен такий об’єкт. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Коли потрібна професійна оцінка для продажу нерухомості І...
20.08.2025
Оподаткування та звітність ФОП щодо лікарняних, які виплачуються собі
Самозайнята особа є щодо себе одночасно страхувальником і застрахованою особою, самостійно нараховує виплати, пов’язані з тимчасовою втратою працездатності, отримує фінансування на спеціальний рахунок і як податковий агент, зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, утримув...
20.08.2025
Визначення звичайної ціни в разі ліквідації ОЗ за самостійним рішенням
Платник податку, який за самостійним рішенням ліквідує основні виробничі або невиробничі засоби, повинен нарахувати податкові зобов’язання за такими необоротними активами виходячи з їх ринкової ціни, визначеної на момент такої ліквідації за правилами, визначеними пп. 14.1.219 ПК, але не нижче ...
Кращі матеріали