Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДПС обговорює з бізнесом проблеми в роботі та законодавстві

30.01.2025

Виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу – таке доручення дав голова Державної податкової служби України під час зустрічі із бізнесом на Житомирщині. У ній взяли участь понад 50 представників великого, середнього та малого бізнесу, а також їх обʼєднань. Це новий формат відкритого діалогу між ДПС і підприємцями.

Долучилися до зустрічі також заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко та народний депутат, член Комітету ВРУ з питань економічного розвитку Богдан Кицак, а також заступники голови ДПС та очільники департаментів.

«Болюче питання для бізнесу – невиконання судових рішень. Впевнений, що судові спори мають бути крайнім заходом. Всі спірні питання слід вирішувати одразу. Що стосується виконання рішень суду. Дав чітке доручення – виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу», – наголосив Руслан Кравченко.

Топ-проблеми, які озвучили підприємці, – часті зміни законодавства, блокування податкових накладних і віднесення підприємств до категорії ризикових.

«За даними Світового банку, 52 % підприємців вважають постійні зміни законодавства значною проблемою. Бізнес не встигає адаптуватися. Тому звернувся до народних депутатів, зважати на це при розробці нових ініціатив», – зазначив голова ДПС.

Бізнес скаржиться також на безпідставні рішення щодо блокування податкових накладних і надання статусу ризикових підприємствам.

ДПС активно працює над зміною ситуації та обґрунтованим зменшенням цього показника. Руслан Кравченко доручив профільним департаментам детально проаналізувати ситуацію, а комісіям оперативно розглядати всі звернення щодо розблокування, щоб робота компаній не була заблокована, але все виключно в межах законодавства.

Обговорили на зібранні також питання щодо реалізації проєкту «Територія високого рівня податкової довіри». До Клубу білого бізнесу вже долучилися 209 платників податків Житомирщини.

«Хоча почув від підприємців і думку, що в умовах війни не слід ділити бізнес на білий та чорний. Бо кожен з них не просто сплачує податки, а і створює робочі місця»», – додав Руслан Кравченко.

Ще одне питання діалогу – антикорупційна складова.

«Деколи чую, що податківці від когось щось вимагають. Але, щоб цього не було, треба звертатися до правоохоронців, писати заяви, щоб всі факти належно документувати і притягати винних до відповідальності. Аналогічна ситуація з тими, хто думає, що можна ухилятися від сплати податків чи працювати «в тіні». Так не вийде. Рівні, законодавчо передбачені правила роботи для всіх», – додав голова ДПС.

Він також зазначив, що подібні зустрічі з бізнесом та його обʼєднаннями пройдуть у всіх регіонах держави.

«В умовах війни кожен підприємець щодня приймає складні рішення: як зберегти команду, втримати діяльність, допомогти країні. І як кризовий менеджер роблю все, щоб податкова була партнером для бізнесу у цих викликах. На це налаштовую і своїх заступників і очільників департаментів, які також були на зустрічі. Вдячний кожному, хто продовжує сплачувати податки навіть у складні часи», – резюмував Руслан Кравченко.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
30.06.2025
У будь-якому адміністративному акті має бути вказаний спосіб оскарження – Мін’юст
Процедура оскарження стосується не тільки кінцевих рішень, але й процедурних рішень і дій чи бездіяльності органів. Це забезпечує можливість захисту прав на всіх етапах адміністративної процедури. Стаття 18 Закону від 17.02.2022 № 2073-IX «Про адміністративну процедуру» (далі – Зак...
30.06.2025
Шпалери для робочого столу від Uteka – Липень
Прийміть у подарунок шпалери для робочого столу від Uteka! *Завантажте архівний файл, розпакуйте його і встановіть вподобане зображення на робочий стіл комп'ютера. Календар бухгалтера на липень 2025 року ...
30.06.2025
Літній підробіток підлітків: особливості оформлення
Розглянемо, з якого віку можна працювати неповнолітнім, тривалість робочого часу, права неповнолітніх працівників, роботи, на яких заборонено працювати неповнолітнім, а також як підлітка оформити на роботу. Літні канікули – це не лише час для відпочинку, а й можливість для підлітків отримати п...
Кращі матеріали