Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДПС обговорює з бізнесом проблеми в роботі та законодавстві

30.01.2025

Виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу – таке доручення дав голова Державної податкової служби України під час зустрічі із бізнесом на Житомирщині. У ній взяли участь понад 50 представників великого, середнього та малого бізнесу, а також їх обʼєднань. Це новий формат відкритого діалогу між ДПС і підприємцями.

Долучилися до зустрічі також заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко та народний депутат, член Комітету ВРУ з питань економічного розвитку Богдан Кицак, а також заступники голови ДПС та очільники департаментів.

«Болюче питання для бізнесу – невиконання судових рішень. Впевнений, що судові спори мають бути крайнім заходом. Всі спірні питання слід вирішувати одразу. Що стосується виконання рішень суду. Дав чітке доручення – виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу», – наголосив Руслан Кравченко.

Топ-проблеми, які озвучили підприємці, – часті зміни законодавства, блокування податкових накладних і віднесення підприємств до категорії ризикових.

«За даними Світового банку, 52 % підприємців вважають постійні зміни законодавства значною проблемою. Бізнес не встигає адаптуватися. Тому звернувся до народних депутатів, зважати на це при розробці нових ініціатив», – зазначив голова ДПС.

Бізнес скаржиться також на безпідставні рішення щодо блокування податкових накладних і надання статусу ризикових підприємствам.

ДПС активно працює над зміною ситуації та обґрунтованим зменшенням цього показника. Руслан Кравченко доручив профільним департаментам детально проаналізувати ситуацію, а комісіям оперативно розглядати всі звернення щодо розблокування, щоб робота компаній не була заблокована, але все виключно в межах законодавства.

Обговорили на зібранні також питання щодо реалізації проєкту «Територія високого рівня податкової довіри». До Клубу білого бізнесу вже долучилися 209 платників податків Житомирщини.

«Хоча почув від підприємців і думку, що в умовах війни не слід ділити бізнес на білий та чорний. Бо кожен з них не просто сплачує податки, а і створює робочі місця»», – додав Руслан Кравченко.

Ще одне питання діалогу – антикорупційна складова.

«Деколи чую, що податківці від когось щось вимагають. Але, щоб цього не було, треба звертатися до правоохоронців, писати заяви, щоб всі факти належно документувати і притягати винних до відповідальності. Аналогічна ситуація з тими, хто думає, що можна ухилятися від сплати податків чи працювати «в тіні». Так не вийде. Рівні, законодавчо передбачені правила роботи для всіх», – додав голова ДПС.

Він також зазначив, що подібні зустрічі з бізнесом та його обʼєднаннями пройдуть у всіх регіонах держави.

«В умовах війни кожен підприємець щодня приймає складні рішення: як зберегти команду, втримати діяльність, допомогти країні. І як кризовий менеджер роблю все, щоб податкова була партнером для бізнесу у цих викликах. На це налаштовую і своїх заступників і очільників департаментів, які також були на зустрічі. Вдячний кожному, хто продовжує сплачувати податки навіть у складні часи», – резюмував Руслан Кравченко.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали