Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДПС обговорює з бізнесом проблеми в роботі та законодавстві

30.01.2025

Виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу – таке доручення дав голова Державної податкової служби України під час зустрічі із бізнесом на Житомирщині. У ній взяли участь понад 50 представників великого, середнього та малого бізнесу, а також їх обʼєднань. Це новий формат відкритого діалогу між ДПС і підприємцями.

Долучилися до зустрічі також заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко та народний депутат, член Комітету ВРУ з питань економічного розвитку Богдан Кицак, а також заступники голови ДПС та очільники департаментів.

«Болюче питання для бізнесу – невиконання судових рішень. Впевнений, що судові спори мають бути крайнім заходом. Всі спірні питання слід вирішувати одразу. Що стосується виконання рішень суду. Дав чітке доручення – виконувати рішення судів одразу після їх вступу в силу», – наголосив Руслан Кравченко.

Топ-проблеми, які озвучили підприємці, – часті зміни законодавства, блокування податкових накладних і віднесення підприємств до категорії ризикових.

«За даними Світового банку, 52 % підприємців вважають постійні зміни законодавства значною проблемою. Бізнес не встигає адаптуватися. Тому звернувся до народних депутатів, зважати на це при розробці нових ініціатив», – зазначив голова ДПС.

Бізнес скаржиться також на безпідставні рішення щодо блокування податкових накладних і надання статусу ризикових підприємствам.

ДПС активно працює над зміною ситуації та обґрунтованим зменшенням цього показника. Руслан Кравченко доручив профільним департаментам детально проаналізувати ситуацію, а комісіям оперативно розглядати всі звернення щодо розблокування, щоб робота компаній не була заблокована, але все виключно в межах законодавства.

Обговорили на зібранні також питання щодо реалізації проєкту «Територія високого рівня податкової довіри». До Клубу білого бізнесу вже долучилися 209 платників податків Житомирщини.

«Хоча почув від підприємців і думку, що в умовах війни не слід ділити бізнес на білий та чорний. Бо кожен з них не просто сплачує податки, а і створює робочі місця»», – додав Руслан Кравченко.

Ще одне питання діалогу – антикорупційна складова.

«Деколи чую, що податківці від когось щось вимагають. Але, щоб цього не було, треба звертатися до правоохоронців, писати заяви, щоб всі факти належно документувати і притягати винних до відповідальності. Аналогічна ситуація з тими, хто думає, що можна ухилятися від сплати податків чи працювати «в тіні». Так не вийде. Рівні, законодавчо передбачені правила роботи для всіх», – додав голова ДПС.

Він також зазначив, що подібні зустрічі з бізнесом та його обʼєднаннями пройдуть у всіх регіонах держави.

«В умовах війни кожен підприємець щодня приймає складні рішення: як зберегти команду, втримати діяльність, допомогти країні. І як кризовий менеджер роблю все, щоб податкова була партнером для бізнесу у цих викликах. На це налаштовую і своїх заступників і очільників департаментів, які також були на зустрічі. Вдячний кожному, хто продовжує сплачувати податки навіть у складні часи», – резюмував Руслан Кравченко.

ДПС


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Чи вимагати трудову книжку при працевлаштуванні сумісника
Надамо відповідь на наступні запитання: чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні за сумісництвом та який документ має надати працівник замість трудової книжки. Більше за темою: Особливості оформлення на роботу сумісника Чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні ...
15.09.2025
Передоручення: як правильно оформити довіреність на передачу повноважень
Розглянемо, що таке передоручення; яка форма довіреності, виданої в порядку передоручення; умови та особливості оформлення коли передоручення втрачає чинність; порядок скасування довіреності тощо. Більше за темою: Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відв...
15.09.2025
Як заповнити додаток 1 до декларації екоподатку в частині викидів двоокису вуглецю у разі перевищення їх обсягу (500 тонн) протягом поточного року
Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення здійснюється у додатку 1 до Декларації. При цьому для кожного стаціонарного джерела забруднення складається два окремих додатка 1, один з яких – для декларування податкових зобов’язань з ек...
Кращі матеріали