Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Кредити на придбання енергообладнання: як скористатись – путівник

Роз’яснення
14.10.2024

Пропонуємо невеликий путівник, що допоможе розібратись, яке рішення найбільше підійде під ваш запит, якщо ви бажаєте здобути енергонезалежність та підвищити енергоефективність свого житла чи бізнесу. Насамперед потрібно визначитись, хто саме буде позичальником і на якому рівні ухвалювати рішення. Для цього можна ознайомитись з інформацією про діючі програми на сайті Міненерго за посиланням.

Споживач визначився з потребами, що далі? Час ознайомитись з умовами обраної програми. Це можна зробити на сайті Міністерства енергетики України та на ресурсах банків-партнерів.

Коли ви переконались, що програма підходить для розв'язання вашої проблеми, – саме час для попередньої технічної консультації. Варто уважно ознайомитись з наявним досвідом та застереженнями щодо використання відповідної техніки, порадитись з представником виробника чи технічним консультантом, пошукати інформацію про схожі рішення в інтернеті, обрати потенційну модель обладнання та підготувати відповідні запитання для продавця-консультанта, технічного експерта тощо.

Якщо після попередньої консультації ви переконались, що пропоноване фінансове рішення вам підходить – час для першого звернення до банківської установи. Ознайомтесь із переліком банків, долучених до співпраці з державою в цільових програмах. Оберіть один чи декілька і поцікавтесь інформацією щодо умов кредитування.

Банк надав попередню інформацію щодо програм. Тепер можна зробити запит до обраного банку з проханням прорахувати деталі майбутнього кредиту. Такий запит до більшості банків можна зробити телефоном. Представник банку може повідомити, чи є перешкоди для укладання договору, відповісти на запитання щодо хронології виплат за кредитом, переліку документів, потрібних для угоди, та призначити час зустрічі для підписання. Працівник банку також ознайомить вас із додатковими документами та довідками, що можуть знадобитись для банку.

Ви підписали договір з банком, обладнання закуплено. Не зволікайте з його монтажем та запуском. Зверніть увагу, що для дотримання угоди та дії фінансових умов обладнання має бути встановлене у визначені терміни, а на запит банку має бути надано звіт відповідно до умов фінансової програми.

На будь-якому етапі участі у програмі ви можете звернутись на урядову гарячу лінію 15-49 СТРУМ, фахівці якої зорієнтують вас щодо можливих рішень та шляхів уникнення неприйнятних для споживача результатів.

Ви – щасливий власник обладнання, що сприяє підвищенню енергоефективності та допомагає державі та співгромадянам ощадливо споживати енергоресурси! Дякуємо за співпрацю!

Ваші сусіди та оточення мають схожу проблему та перебувають на початковому етапі її розв'язання? Поділіться отриманим досвідом! При цьому, будь ласка, надавайте повну інформацію та користуйтесь офіційними джерелами.

З більш детальною інформацією по кожному етапу ви можете ознайомитись за посиланням на сайті Міненерго та на сайтах банків-партнерів.

Урядовий портал


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
01.07.2025
За що передбачено компенсацію при облаштуванні робочих місць для осіб з інвалідністю
Компенсація здійснюється за вже придбані допоміжні засоби для облаштування робочого місця особи з інвалідністю. Більше за темою: Військово-обліковий документ: чи потрібний для встановлення інвалідності Компенсація витрат на облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю: облік у роботодавця Де...
01.07.2025
Кількість ризикових платників ПДВ за травень 2025 року: аналітика ДПС
Більше за темою: Коди податкової інформації для включення до складу ризикових платників ПДВ: що змінилось з 05.03.2025? Бібліотека Баланс № 12 «Резерви: формування, облік, оптимізація та податкові ризики» У травні кількість платників ПДВ в Україні збільшилась на 118 і станом на 01.06.2...
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
Кращі матеріали