Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як СГ подати заяву на отримання компенсації ЖКП за розміщення ВПО

Важливо
13.08.2025

Постановою КМУ від 27.05.2025 № 616 затверджено Порядок надання закладам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, фізособам-підприємцям компенсації за спожиті житлово-комунальні послуги, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива під час тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб.

Пенсійний фонд реалізував новий електронний сервіс, який дозволяє суб’єктам господарювання дистанційно звернутись за призначенням такої компенсації через вебпортал електронних послуг Фонду.

Для онлайн-подачі заяви алгоритм дій такий:

1. Уповноважений представник юридичної особи або фізособа-підприємець (ФОП), який має намір подати онлайн-заяву на отримання компенсації за спожиті житлово-комунальні послуги (ЖКП) за розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО), повинен авторизуватись у кабінеті на вебпорталіелектронних послуг Пенсійного фонду як юридична особа (для підприємств) або як фізична особа (для ФОП) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) і натиснути кнопку «Увійти».

 

2. У лівому боковому меню «Комунікації з ПФУ» обрати опцію «Звернення для отримання компенсації ЖКП за розміщення ВПО».

3. У вкладці, що відкриється, натиснути на кнопку «Подати заяву» та обрати поле «Заява на отримання компенсації ЖКП за розміщення ВПО».

4. Заповнити онлайн-форму заяви: вказати загальні дані про заявника, надати відомості про житло, на ЖКП якого надається компенсація, та зазначити дані виплатних реквізитів.

Важливо! Поля, позначені зірочкою «*», є обов’язковими для заповнення.

5. У полі заяви «Відомості про послуги ЖКП» внести інформацію про надавачів житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно обрати послугу із запропонованого списку та внести дані, натиснувши на піктограму «+».

6. В обраному полі зазначаємо номер особового рахунка та найменування організації, що надає послуги. Редагування даних здійснюється через піктограму з олівцем «{✎}», видалення – через піктограму «сміттєвий кошик» «{

7. Для заповнення онлайн-форми в частині «Учасники звернення» натиснути кнопку «Додати».

8. Зазначити необхідні дані про кожну з внутрішньо переміщених осіб, яка проживає в наданому житлі, та натиснути «Зберегти».

9. За потреби додати копії сканованих документів, перелік яких зазначено у випадаючому меню (копії квитанцій на оплату послуг ЖКП, акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства, рішення суду, відомості про розірвання шлюбу, встановлення режиму окремого проживання для подружжя, стягнення аліментів, визначення місця проживання дитини з одним із батьків тощо), надати згоду на обробку персональних даних, та натиснути кнопку «Зберегти чернетку», якщо плануєте продовжити роботу з онлайн-формою пізніше, або «Сформувати заяву» для завершення роботи з онлайн-формою.

10. Перевірити дані сформованої заяви та надіслати до Пенсійного фонду України, натиснувши кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

ГУ ПФУ в Луганській області

0-1024x513-1.pdf
Відкрити
1-1024x951-2.pdf
Відкрити
2-1024x535-3.pdf
Відкрити
4_0-1024x728-4.pdf
Відкрити
4_1-1024x469-5.pdf
Відкрити
4_2-1-6.pdf
Відкрити
4_3-1024x507-7.pdf
Відкрити
4_4-1024x665-8.pdf
Відкрити
5_novyj-1024x518-9.pdf
Відкрити
222-1024x446-10.pdf
Відкрити
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
29.09.2025
Можливості від Дія.Бізнес: дайджест на 29.09.2025
Пропонуємо ознайомитися з актуальними новинами та можливостями для малого і середнього бізнесу в умовах воєнного стану. Пропонуємо ознайомитися з актуальними новинами та можливостями для малого і середнього бізнесу в умовах воєнного стану. Податки ДПС: З 27 вересня 2025 року змінюються правила р...
26.09.2025
До переліку агротехніки та обладнання з компенсацією 25 % додано понад 200 нових найменувань
Компенсація 25 % вартості (без ПДВ) надається за сільськогосподарську техніку та обладнання з підтвердженим рівнем локалізації виробництва від 60 % (для комбайнів, тракторів, самохідних обприскувачів та зерновозів діють окремі умови). Оновлений перелік публікується на сайті Мінекономіки. Більше за т...
26.09.2025
Поновлено прийом звернень суб’єктів агропромислового комплексу щодо визначення їх критично важливими
Мінекономіки поновлює прийом звернень суб’єктів агропромислового комплексу щодо визначення їх критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період через Державний аграрний реєстр (ДАР). До уваги суб’єктів господарювання агропромисло...
Кращі матеріали