Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чотири кроки легального оформлення найманих працівників

25.07.2019 503 0 0

Що потрібно для офіційного оформлення найманого працівника:

  • укласти трудовий договір в письмовій формі, реєструвати такий договір в центрі зайнятості не потрібно;
  • оформити наказ (розпорядження) щодо прийняття працівника на роботу;
  • до початку роботи працівника подати до територіального органу ДФС за місцем обліку підприємця як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, повідомлення про прийняття працівника на роботу;
  • зробити запис в трудовій книжці про прийняття працівника на роботу.

Що дає офіційне працевлаштування:

  • пакет соціальних гарантій,
  • пільги та виплати у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та допомоги при нещасному випадку;
  • своєчасну та не нижче мінімального розміру виплати заробітну плату;
  • щорічна відпустка та відпустка по догляду за дитиною; податкова знижка тощо.

sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали