Розподіляємо повноваження між відділом кадрів та бухгалтерією
Як правило, на кожному підприємстві є бухгалтерія та відділ кадрів (служба персоналу). Функції, які покладено на ці структурні підрозділи, настільки пов’язані, що інколи складно визначити, фахівці якого підрозділу повинні виконувати те чи інше завдання. У статті розглянемо, які повноваження має відділ персоналу, а які – бухгалтерія, як розподілити обов’язки, щоб ці підрозділи продуктивно співпрацювали, а між кадровиком та бухгалтером не виникало конфліктів.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року