Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

У відрядженні відпала необхідність: як бути роботодавцю та працівнику

На підприємстві був виданий наказ про направлення працівника у відрядження та виплачені відрядні. Але ситуація змінилася, необхідність у відрядженні відпала. Як бути в цьому випадку?

У цьому випадку треба скасувати відрядження наказом або розпорядженням по підприємству. А працівник повинен повернути до бухгалтерії відрядні або їх невикористану частину та відзвітувати за використану суму протягом п'яти банківських днів із моменту прибуття до основного місця роботи. Нагадаємо, що Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, подається за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 28.09.15 р. № 841.

Підставою для видання наказу (розпорядження) про скасування відрядження буде службова (доповідна) записка на ім'я керівника підприємства з обґрунтуванням причини скасування відрядження. Скласти таку службову (доповідну) записку може:

  • начальник структурного підрозділу, у якому працює відряджений працівник;
  • сам відряджений працівник;
  • інша відповідальна особа підприємства.

І вже на підставі службової (доповідної) записки видається наказ про скасування відрядження, у якому слід указати:

  • посаду, прізвище та ініціали працівника;
  • причини скасування відрядження (наприклад, переговори з контрагентом перенесли на більш пізній період);
  • строк, протягом якого працівник зобов'язаний повернути до бухгалтерії отриманий аванс;
  • якщо відрядження скасовується вже після того, як працівник виїхав до місця призначення – розпорядження про відкликання працівника з відрядження.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали