Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Коли потрібно повідомляти ДПС про нових співробітників: відповідаємо на ваші запитання

20.03.2020 693 1 0

Акценти цієї статті:

  • чи потрібно повідомляти орган ДПС про такі події, як прийняття на роботу директора, зміна співробітником статусу (з основного на сумісника), укладання ЦПД, вихід працівниці з відпустки для догляду за дитиною, прийняття на роботу за контрактом;
  • яка відповідальність за неподання повідомлення про прийнятих співробітників.

Як ви знаєте, усі роботодавці зобов'язані повідомляти орган ДПС про прийнятих на роботу співробітників. Ця вимога міститься в ст. 24 КЗпП. А порядок такого повідомлення та його форма визначені постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413 (далі – Постанова № 413).

Увага! Повідомлення повинне бути подане до органу ДПС до початку роботи співробітника!

Зауважимо, що вимога щодо повідомлення про прийнятих співробітників діє вже декілька років. Проте на практиці в роботодавців постійно виникають запитання, що стосуються подання цього повідомлення. Про це свідчать ваші дзвінки на консультаційну лінію.

Тепер не потрібно повідомляти податкову, якщо відомості про вашого директора є в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань (далі – ЄДР).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали