Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Коли відрядження – рекламний тур

02.10.2018 624 0 0

«Відрядження: оформлення та облік витрат»

У консультації розглянемо, чи можна вважати відрядженням рекламний тур працівника турфірми, як оформити таку поїздку та що передбачити.

Згідно зі ст. 1 Закону № 324 просуванням туристичного продукту є комплекс заходів, спрямованих на створення та підготовку до реалізації турпродукта або турпослуг, зокрема організація рекламно-ознайомлювальних подорожей.

Тобто мета рекламного туру – просування турпродукту. А для цього турфірмі потрібно дізнатися якнайбільше про організацію відпочинку в різних готелях (якість проживання, сервісу, харчування, спектр розваг, близькість пляжу тощо), про екскурсійну та культурну програму.

Як правило, програма рекламного туру являє собою дуже жорсткий графік роботи, адже за поїздку представник турфірми повинен проінспектувати десятки готелів, а це щоденні переїзди. Одним словом, учасник рекламного туру збирає інформацію, яка допоможе його фірмі продати турпослугу. Таким чином, поїздка працівника в рекламний тур тісно пов'язана з господарською діяльністю фірми. Адже такий співробітник зможе надати клієнтам більш якісні послуги при доборі турів і готелів, ґрунтуючись на особистому досвіді.

На замітку! Інформація, надана туроператором (турагентом), повинна містити достовірні відомості про умови договору на туристичне обслуговування (ст. 191 Закону № 324).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали