Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як розрахувати середню зарплату при роботі за індивідуальним графіком?

Працівниця перебуває в трудових відносинах із роботодавцем із 12.03.16 р. (основне місце роботи), її оклад – 4 000 грн. У лютому 2017 року у зв'язку із сімейними обставинами вона працювала за індивідуальним графіком (неповний робочий день і одночасно із цим неповний робочий тиждень) і відпрацювала 90 робочих годин (далі – р. год.). За лютий 2017 року їй нарахована зарплата в сумі 2 250 грн. (4 000 грн : 160 р. год. х 90 р. год.). Як розрахувати середню зарплату працівниці для оплати частини її щорічної відпустки, надаваної в період із 15 по 31 травня?

Виключається з розрахункового періоду час, протягом якого працівники згідно з діючим законодавством або з інших поважних причин не працювали і за ними не зберігався заробіток або зберігався частково (абзац шостий п. 2 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 08.02.95 р. № 100, далі – Порядок № 100).

Мінсоцполітики у своєму листі від 25.05.09 р. № 294/13/84-09 доходить висновку, що коли працівник працює на умовах неповного робочого тижня за власним бажанням (у зв'язку із сімейними обставинами, працює на підприємстві за сумісництвом і т. п.), то середня зарплата для оплати часу відпусток обчислюється на загальних підставах відповідно до п. 7 Порядку № 100.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
14.11.2025
У воєнний період підприємство змінює режим роботи: як оформити відносини із працівниками
У статті розповімо, як підприємству змінити режим роботи та якими документами це оформити. Під час воєнного стану багато підприємств установлюють персоналу режим неповного робочого дня. Такий крок зазвичай викликаний економічними факторами (наприклад, скоротилася кількість замовлень, але підприємств...
11.11.2025
Припинення трудових відносин у разі ліквідації підприємства
Ліквідація підприємства є підставою для припинення трудових відносин із працівниками підприємства. Розглянемо, як має діяти роботодавець у такому разі та які норми трудового права мають бути враховані для запобігання трудовим спорам з працівниками. Ліквідація підприємства є підставою для припинення ...
29.10.2025
Працівнику оплатили період навчальних військових зборів: як відобразити в додатку Д1 до Податкового розрахунку
Працівника призвали на навчальні військові збори на період з вересня до жовтня. Виплату середньої зарплати за час зборів здійснили у вересні 2025 року за весь період. Як відображати такий дохід у додатку Д1 до Податкового розрахунку? Практична ситуація. Працівника призвали на навчальні військов...
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
14.11.2025
У воєнний період підприємство змінює режим роботи: як оформити відносини із працівниками
У статті розповімо, як підприємству змінити режим роботи та якими документами це оформити. Під час воєнного стану багато підприємств установлюють персоналу режим неповного робочого дня. Такий крок зазвичай викликаний економічними факторами (наприклад, скоротилася кількість замовлень, але підприємств...
14.11.2025
Призупинення дії трудового договору: документальне оформлення
У статті розглянуто, які документи потрібно оформити для призупинення дії трудового договору. Призупинення дії трудового договору: застосовуємо нові правила У статті ми розповімо, які документи і як саме потрібно їх оформити для призупинення трудового договору. Загальні правила Правила призупинення...
14.11.2025
Чи можна встановлювати додаткові вихідні дні замість святкових?
У статті ми з’ясували, чи правомірно під час дії воєнного стану встановлювати на підприємстві додаткові вихідні або святкові дні та як це правильно зробити. Під час воєнного стану не діє норма ст. 73 КЗпП, якою встановлено святкові й неробочі дні в мирний час. Також не застосовуються норми ч. ...
Кращі матеріали