Працівник захворів, перебуваючи у відрядженні. Як потрібно документально оформити цю ситуацію?
Для комерційних підприємств конкретних рекомендацій у такій ситуації законодавство не дає. Але можна скористатися Інструкцією, затвердженою наказом Мінфіну від 13.03.98 р. № 59 (далі – Інструкція № 59).
У п. 9 розд. ІІ Інструкції № 59 передбачено таке:
- у випадку тимчасової непрацездатності відрядженого працівника йому на загальних підставах відшкодовуються витрати на наймання житлового приміщення (крім випадків, коли відряджений працівник знаходиться на стаціонарному лікуванні) і виплачуються добові протягом усього часу, поки він не може за станом здоров'я стати до виконання покладеного на нього службового доручення або повернутися до місця свого постійного проживання;
- тимчасова непрацездатність відрядженого працівника, а також неможливість за станом здоров'я повернутися до місця постійного проживання повинні бути засвідчені у встановленому порядку (тобто лікарняним листком);
- за період тимчасової непрацездатності відрядженому працівникові на загальних підставах виплачується допомога з тимчасової непрацездатності. Дні тимчасової непрацездатності не включаються в строк відрядження (уважаємо, що це стосується тільки нарахування середнього заробітку за час хвороби).