Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як бути, якщо працівник у відрядженні захворів?

Працівник захворів, перебуваючи у відрядженні. Як потрібно документально оформити цю ситуацію?

Для комерційних підприємств конкретних рекомендацій у такій ситуації законодавство не дає. Але можна скористатися Інструкцією, затвердженою наказом Мінфіну від 13.03.98 р. № 59 (далі – Інструкція № 59).

У п. 9 розд. ІІ Інструкції № 59 передбачено таке:

  • у випадку тимчасової непрацездатності відрядженого працівника йому на загальних підставах відшкодовуються витрати на наймання житлового приміщення (крім випадків, коли відряджений працівник знаходиться на стаціонарному лікуванні) і виплачуються добові протягом усього часу, поки він не може за станом здоров'я стати до виконання покладеного на нього службового доручення або повернутися до місця свого постійного проживання;
  • тимчасова непрацездатність відрядженого працівника, а також неможливість за станом здоров'я повернутися до місця постійного проживання повинні бути засвідчені у встановленому порядку (тобто лікарняним листком);
  • за період тимчасової непрацездатності відрядженому працівникові на загальних підставах виплачується допомога з тимчасової непрацездатності. Дні тимчасової непрацездатності не включаються в строк відрядження (уважаємо, що це стосується тільки нарахування середнього заробітку за час хвороби).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали