Рекламні послуги: відображаємо в обліку
Договір на надання рекламних послуг
Як отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
Документальне оформлення рекламної акції
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Маркетингові послуги в бухгалтерському і податковому обліку
Рекламні роздачі: облік та оподаткування
Розпродажі, знижки, бонуси для покупців
Кредит-нота від нерезидента: маркетингові послуги чи знижка?
Мотиваційні виплати
Акценти цієї статті:
- особливості відображення рекламних послуг в обліку виробника та замовника;
- нюанси отримання та постачання рекламних послуг, якщо контрагент – нерезидент.
Учасниками рекламних правовідносин є (ст. 12 Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР):
- рекламодавець – особа, яка замовила виготовлення або розповсюдження реклами;
- виробник реклами – особа, яка виготовила рекламу (повністю або частково);
- розповсюджувач реклами – особа, яка розповсюджує готову рекламу будь-якими засобами реклами. Розповсюджувачем реклами може бути і її виробник;
- споживачі реклами – невизначене коло юридичних і фізичних осіб, на яких спрямована реклама. Найчастіше в ролі споживачів виявляються звичайні фізособи.
Виробниками та розповсюджувачами реклами, як правило, є рекламні та інформаційні агентства, телебачення та радіомовлення, періодичні та інші видання. Розглянемо бухгалтерський і податковий облік у виробника реклами.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року