Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Рекламні послуги: відображаємо в обліку

19.11.2018 2565 0 2

Договір на надання рекламних послуг
Як отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
Документальне оформлення рекламної акції

Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Маркетингові послуги в бухгалтерському і податковому обліку
Рекламні роздачі: облік та оподаткування
Розпродажі, знижки, бонуси для покупців
Кредит-нота від нерезидента: маркетингові послуги чи знижка?
Мотиваційні виплати

Акценти цієї статті:

  • особливості відображення рекламних послуг в обліку виробника та замовника;
  • нюанси отримання та постачання рекламних послуг, якщо контрагент – нерезидент.

Учасниками рекламних правовідносин є (ст. 12 Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР):

  • рекламодавець – особа, яка замовила виготовлення або розповсюдження реклами;
  • виробник реклами – особа, яка виготовила рекламу (повністю або частково);
  • розповсюджувач реклами – особа, яка розповсюджує готову рекламу будь-якими засобами реклами. Розповсюджувачем реклами може бути і її виробник;
  • споживачі реклами – невизначене коло юридичних і фізичних осіб, на яких спрямована реклама. Найчастіше в ролі споживачів виявляються звичайні фізособи.

Виробниками та розповсюджувачами реклами, як правило, є рекламні та інформаційні агентства, телебачення та радіомовлення, періодичні та інші видання. Розглянемо бухгалтерський і податковий облік у виробника реклами.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали