Реклама об’єкта будівництва: як замовникові уникнути податкових збитків
Суть проблеми. На етапі будівництва об’єкта нерухомості, призначеного для продажу/оренди, замовник несе витрати на рекламу, але не отримує доходів, оскільки об’єкт ще не введено в експлуатацію. Запитання: чи може замовник уникнути податкових збитків шляхом відстрочення рекламних витрат, визнавши їх витратами майбутніх періодів?
Ключ до вирішення проблеми. Для цілей податку на прибуток облік витрат на рекламу об’єкта, що будується, ведеться за правилами бухгалтерського обліку. Якщо платник застосовує національні стандарти бухобліку, він зможе зменшити (уникнути) податкові збитки у «безприбутковому» періоді. Якщо платник застосовує МСФЗ, йому не вдасться це зробити.
Наші рекомендації. Облік рекламних витрат (у т. ч. у сумі нарахованої амортизації) слід вести таким чином:
- на етапі будівництва об’єкта – визнавати їх витратами майбутніх періодів;
- у періоді отримання доходів – відносити на витрати відповідно до власного алгоритму списання рекламних витрат.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року