Через відключення електроенергії зіпсувалися товари: що потрібно для відображення витрат?
Суть проблеми. Через тривалі відключення електроенергії, пов’язані з пошкодженням критичної інфраструктури внаслідок збройної агресії рф, у підприємства зіпсувалися запаси (товари, продукція, інші матеріали, які використовувалися як сировина, тощо). Такі ТМЦ списуються в бухобліку, оскільки вже не відповідають визначенню активів.
Питання, які хвилюють на практиці:
- чи достатньо внутрішніх документів для відображення витрат, а саме інвентаризаційних (інвентаризаційний опис та звіряльна відомість, протокол) та акта списання, складеного комісією по підприємству;
- чи обов’язково отримувати від енергообслуговуючої компанії підтвердження відключення електроенергії (за період вимкнень) та сертифікат ТПП;
- чи потрібні документи на утилізацію (інакше під час перевірки поставлять під сумнів факт псування);
- чи є різниці з податку на прибуток або спецправила воєнного стану для таких ситуацій?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року