Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Через відключення електроенергії зіпсувалися товари: що потрібно для відображення витрат?

08.12.2022 385 0 0

Суть проблеми. Через тривалі відключення електроенергії, пов’язані з пошкодженням критичної інфраструктури внаслідок збройної агресії рф, у підприємства зіпсувалися запаси (товари, продукція, інші матеріали, які використовувалися як сировина, тощо). Такі ТМЦ списуються в бухобліку, оскільки вже не відповідають визначенню активів.

Питання, які хвилюють на практиці:

  • чи достатньо внутрішніх документів для відображення витрат, а саме інвентаризаційних (інвентаризаційний опис та звіряльна відомість, протокол) та акта списання, складеного комісією по підприємству;
  • чи обов’язково отримувати від енергообслуговуючої компанії підтвердження відключення електроенергії (за період вимкнень) та сертифікат ТПП;
  • чи потрібні документи на утилізацію (інакше під час перевірки поставлять під сумнів факт псування);
  • чи є різниці з податку на прибуток або спецправила воєнного стану для таких ситуацій?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали