Через відключення електроенергії зіпсувалися товари: що потрібно для відображення витрат?
Суть проблеми. Через тривалі відключення електроенергії, пов’язані з пошкодженням критичної інфраструктури внаслідок збройної агресії рф, у підприємства зіпсувалися запаси (товари, продукція, інші матеріали, які використовувалися як сировина, тощо). Такі ТМЦ списуються в бухобліку, оскільки вже не відповідають визначенню активів.
Питання, які хвилюють на практиці:
- чи достатньо внутрішніх документів для відображення витрат, а саме інвентаризаційних (інвентаризаційний опис та звіряльна відомість, протокол) та акта списання, складеного комісією по підприємству;
- чи обов’язково отримувати від енергообслуговуючої компанії підтвердження відключення електроенергії (за період вимкнень) та сертифікат ТПП;
- чи потрібні документи на утилізацію (інакше під час перевірки поставлять під сумнів факт псування);
- чи є різниці з податку на прибуток або спецправила воєнного стану для таких ситуацій?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року