Використання застарілої продукції в рекламних цілях
19.05.2017 440 0 1
На що звернути увагу:
- усі рекламні заходи слід оформити відповідними документами;
- податковий облік рекламних операцій з податку на прибуток не відрізняється від бухгалтерського обліку;
- безплатна передана в рекламних цілях продукція обкладається ПДВ у складі тієї операції, до вартості якої вона була включена.
Паперова продукція (навіть застаріла) може стати повноцінним «учасником» рекламних акцій. Візьмемо безплатні роздачі. Вони можуть бути спрямовані на додаткове інформування потенційних покупців про продукцію, виробника або логотип, під яким продукція реалізується. До такого виду реклами можна віднести роздачу в тому числі і деяких видів застарілої продукції. Зрозуміло, що старі шпалери або газети навряд чи привернуть покупця. А ось барвисті журнали соціальної спрямованості (періодичні видання для чоловіків/жінок/дітей, про здоров'я тощо) можуть бути цікаві.
Місце роздач залежить від виду застарілої продукції (журнали для дітей можна роздавати і в дитячому садку, а з бухгалтерським виданням краще йти до офісу). Для ознайомлення з продукцією ширшого кола споживачів необхідно брати участь у виставках, ярмарках тощо.
Деякі зразки застарілої продукції можуть бути задіяні у виставці: наприклад, стати експонатом стенду «Наша історія». Особливо, якщо історія підприємства налічує чимало років. За допомогою якоїсь продукції можна демонструвати можливості технології або вдале дизайнерське рішення. Таким чином, участь застарілої продукції у виставці дозволяє заощадити на повноцінних одиницях готової продукції та продовжити життя старої.
Для обґрунтування витрат на рекламу необхідно оформити документи:
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року