Безплатне передання чи дешевий продаж: що вигідніше платникові ПДВ?
Ситуація. Підприємство – виробник парфюмерної продукції виготовляє також тестери (флакон оригінала парфумів, але без упаковки) і пробників (маленька ємність із парфумами об’ємом 0,5 мл), які призначені для ознайомлення покупця з товаром.
Пробники і тестери (далі – рекламна продукція) реалізуються разом з основною продукцією як представникам оптової торгівлі, так і роздрібним мережам. Причому підприємство їх продає за різними цінами: комусь за собівартістю з націнкою, а комусь – за символічною ціною (наприклад, за 1 грн).
Виникли запитання:
- Яка ціна на рекламну продукцію має бути зазначена в договорі?
- Чи потрібно донараховувати податкові зобов’язання з ПДВ до бази оподаткування при продажу рекламної продукції нижче за собівартість?
- Може нам краще передавати рекламну продукцію безплатно?
- Які документи потрібно оформити для підтвердження рекламної акції?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року