Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Безплатне передання чи дешевий продаж: що вигідніше платникові ПДВ?

02.12.2021 374 0 0

Ситуація. Підприємство – виробник парфюмерної продукції виготовляє також тестери (флакон оригінала парфумів, але без упаковки) і пробників (маленька ємність із парфумами об’ємом 0,5 мл), які призначені для ознайомлення покупця з товаром.

Пробники і тестери (далі – рекламна продукція) реалізуються разом з основною продукцією як представникам оптової торгівлі, так і роздрібним мережам. Причому підприємство їх продає за різними цінами: комусь за собівартістю з націнкою, а комусь – за символічною ціною (наприклад, за 1 грн).

Виникли запитання:

  • Яка ціна на рекламну продукцію має бути зазначена в договорі?
  • Чи потрібно донараховувати податкові зобов’язання з ПДВ до бази оподаткування при продажу рекламної продукції нижче за собівартість?
  • Може нам краще передавати рекламну продукцію безплатно?
  • Які документи потрібно оформити для підтвердження рекламної акції?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали