Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Облік витрат орендаря

Розглянемо документальне оформлення витрат орендаря, облік операцій зі сплати орендних платежів, у тому числі у випадку, коли орендодавцем є підприємець.

Майно передається орендарю відразу після укладання договору або у встановлений договором строк (ст. 765 ЦК) (докладніше див. «Оренда та позичка офісного приміщення: особливості оформлення»).

Передача майна в оренду оформляється актом приймання-передачі, який підписують представники сторін договору. Крім факту передачі майна в такому акті рекомендуємо відобразити технічний стан майна.

Майте на увазі: якщо орендар не перевірить справність отриманого в оренду майна, то буде вважатися, що воно отримане в справному стані (ч. 3 ст. 767 ЦК).

Повернення орендарем об'єкта оренди також оформляється актом приймання-передачі, після чого дія договору оренди припиняється.

На думку Мінфіну (Лист від 30.05.16 р. № 31-11410-09-10/15182,далі - Лист № 15182), для підтвердження господарської операції з надання послуг з оренди майна протягом звітного місяця договору оренди недостатньо. Тобто факт нарахування орендної плати орендованого майна необхідно підтверджувати первинним документом.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали