Облік витрат орендаря
28.03.2018 1231 0 1
Розглянемо документальне оформлення витрат орендаря, облік операцій зі сплати орендних платежів, у тому числі у випадку, коли орендодавцем є підприємець.
Майно передається орендарю відразу після укладання договору або у встановлений договором строк (ст. 765 ЦК) (докладніше див. «Оренда та позичка офісного приміщення: особливості оформлення»).
Передача майна в оренду оформляється актом приймання-передачі, який підписують представники сторін договору. Крім факту передачі майна в такому акті рекомендуємо відобразити технічний стан майна.
Майте на увазі: якщо орендар не перевірить справність отриманого в оренду майна, то буде вважатися, що воно отримане в справному стані (ч. 3 ст. 767 ЦК).
Повернення орендарем об'єкта оренди також оформляється актом приймання-передачі, після чого дія договору оренди припиняється.
На думку Мінфіну (Лист від 30.05.16 р. № 31-11410-09-10/15182,далі - Лист № 15182), для підтвердження господарської операції з надання послуг з оренди майна протягом звітного місяця договору оренди недостатньо. Тобто факт нарахування орендної плати орендованого майна необхідно підтверджувати первинним документом.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року