Про що стаття? Виробники меблів, складної побутової техніки, промислових машин та обладнання найчастіше надають на свою продукцію гарантію. Тобто встановлюють гарантійний строк, протягом якого вони беруть на себе зобов'язання здійснювати безкоштовний ремонт чи заміну проданої продукції. При виробництві технічно складних побутових товарів, що підлягають реалізації кінцевим споживачам, установлення гарантії – обов'язок виробника (продавця) (ст. 6, 7 Закону від 12.05.1991 № 1023-XII «Про захист прав споживачів», далі – Закон № 1023; Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затверджений постановою КМУ від 28.11.2023 № 1251, далі – Порядок № 1251). Але і при реалізації продукції юрособам виробники практично завжди закладають у договір умову про надання гарантії. У консультації розповімо, як виробнику відображати в обліку гарантійні ремонти та заміни продукції (товарів), якщо під час експлуатації покупець виявив виробничий дефект