• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Гарантійні ремонти та заміни: приклади обліку

Оновлено

04.09.2019 8615 0 1

Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки

Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки

У консультації розглянемо на практичних прикладах, як відображаються в обліку операції, пов’язані з ремонтами та замінами товарів протягом гарантійного строку, у продавців таких товарів і покупців-юросіб.

У випадку придбання товару неналежної якості покупець протягом гарантійного строку має право на безплатне усунення недоліків товару в розумний строк (тобто на гарантійний ремонт за рахунок продавця).

У роздрібній торгівлі вимоги про проведення гарантійного ремонту товару покупець зазвичай пред’являє роздрібному продавцеві. При цьому залежно від використовуваної схеми договірних взаємовідносин продавець може організувати проведення гарантійного ремонту:

  • через власний підрозділ – сервісну організацію;
  • сторонню сервісну організацію, з якою в торговця укладено договір підряду на виконання ремонтних робіт (ст. 837 ЦК).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали