Гарантійні ремонти та заміни: приклади обліку
Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
У консультації розглянемо на практичних прикладах, як відображаються в обліку операції, пов’язані з ремонтами та замінами товарів протягом гарантійного строку, у продавців таких товарів і покупців-юросіб.
У випадку придбання товару неналежної якості покупець протягом гарантійного строку має право на безплатне усунення недоліків товару в розумний строк (тобто на гарантійний ремонт за рахунок продавця).
У роздрібній торгівлі вимоги про проведення гарантійного ремонту товару покупець зазвичай пред’являє роздрібному продавцеві. При цьому залежно від використовуваної схеми договірних взаємовідносин продавець може організувати проведення гарантійного ремонту:
- через власний підрозділ – сервісну організацію;
- сторонню сервісну організацію, з якою в торговця укладено договір підряду на виконання ремонтних робіт (ст. 837 ЦК).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року