Основні засоби: 36 відповідей на гарячі запитання щодо придбання, ремонтів, ліквідації
Без основних засобів (далі – ОЗ) не може обійтися жодне підприємство. Тому дуже важливо знати правила їх обліку. Будівлі (виробничі та адміністративні), машини та обладнання, автотранспорт, комп’ютерна техніка, телефони, меблі – усе це об’єкти бухгалтерського та податкового обліку.
У спецвипуску «Основні засоби: 36 відповідей на гарячі запитання щодо придбання, ремонтів, ліквідації» розглянуто запитання, які найчастіше ставлять бухгалтери підприємств – платників податку на прибуток і ПДВ на консультаційній лінії та семінарах.
Ви, зокрема, дізнаєтеся:
- як установити момент переходу права власності на об’єкт ОЗ, що купується;
- як визначити первісну вартість ОЗ під час купівлі (у т. ч. імпорту), обміну, передання до статутного капіталу, придбання в розстрочку та за рахунок кредитних коштів;
- як відрізнити об’єкт ОЗ від об’єкта малоцінних необоротних матеріальних активів;
- чи обов’язково встановлювати ліквідаційну вартість ОЗ та як це зробити;
- як документально оформити нарахування амортизації;
- коли починати нарахування амортизації на об’єкт ОЗ, право власності на який переходить тільки після його повної оплати;
- чи можна нараховувати амортизацію на виробничі ОЗ, що тимчасово простоюють;
- чи треба ліквідувати об’єкт ОЗ, який замортизувався до нуля;
- чи вплине на податковий облік об’єкта ОЗ зміна строку його служби в бухобліку;
- як відрізнити ремонт ОЗ від його поліпшення та багато чого іншого.
Також у багатьох консультаціях наведено зразки заповнення первинних документів для відображення операцій з ОЗ.
Спецвипуск зацікавить керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.
Коментарі до матеріалу