Типові помилки при роботі з РРО
06.02.2017 5292 0 1
При використанні РРО касир через неуважність або відсутність знань може допустити помилки. Специфіка цих помилок у тому, що неправильні дії касира відображаються в розрахункових документах і звітних чеках, фіксуються у фіскальній пам'яті РРО та передаються по каналах зв'язку контролюючим органам. Тому виправити помилки заднім числом неможливо. Крім того, вони призводять до нарахування значних штрафних санкцій при перевірках. У цій консультації розповімо, як виправляти помилки, що найбільш часто зустрічаються при роботі РРО.
У фіскальному чеку відсутні окремі обов'язкові реквізити
У фіскальному чеку некоректно заповнено обов'язковий реквізит
У Z-звіті відсутні обов'язкові реквізити
Z-звіт не надруковано (не збережено)
У місці проведення розрахунків виявлено надлишок чи недостачу готівки
Касир помилково виконав операцію «Службове внесення»
Висновки
Помилки при роботі із РРО, як правило, пов'язані з людським фактором (неуважність, відсутність необхідних знань у касирів, бухгалтерів), допускаються ненавмисно й найчастіше не завдають ніякої шкоди ні самому підприємству, ні державі (виручку повністю відображено в обліку, нехай і з формальними порушеннями порядку її оприбуткування, усі податки з реалізації товарів (послуг) сплачено).
Штрафні санкції за порушення у сфері обігу готівки, зокрема при використанні РРО, дуже великі і, скажемо прямо, не завжди відповідають тяжкості вчиненого порушення, тому в перспективі вимагають перегляду на законодавчому рівні, щоб РРО не був «пугалом» для бізнесу. Проте на сьогодні суб'єктам господарювання, їх працівникам і посадовим особам треба чітко усвідомлювати рівень відповідальності, а значить, вивчати, де найчастіше на практиці допускаються помилки та попереджати їх виникнення, вчасно виправляти, щоб звести до мінімуму негативні наслідки.
Коментарі до матеріалу