Управління дебіторською заборгованістю: ранжуємо покупців за дохідністю
Розкажемо, як ранжувати покупців за одним із найбільш популярних ознак – дохідністю. За основу візьмемо числові дані прикладу з матеріалу «Установлюємо цільові показники дебіторської заборгованості».
Як правило, від різних покупців компанія отримує різний дохід. Ще говорять так: дохідність покупців компанії різна. Це пояснюється комерційними умовами роботи з конкретним покупцем, які відображено в договорі з ним (наприклад: індивідуальна знижка, обсяг продажу, бонуси від продажів, накладні витрати, строк оплати тощо).
Зазвичай дохід за покупцем за період (скажімо, за місяць) розраховують таким чином:
Дохід = Маржа – Накладні витрати – (Ліміт Дт-заборгованості х Ставка позикового капіталу за місяць) – (Виручка х Поправковий коефіцієнт).
Розшифруємо:
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року