Бюджет продажів
Із бюджету продажів починається планування діяльності підприємства, оскільки саме реалізація товарів (послуг) приводить до отримання доходу. Що являє собою такий бюджет і як його скласти, розповімо в консультації.
Бюджет продажів – це операційний бюджет, що містить інформацію про запланований обсяг продажів, ціну та очікуваний дохід від реалізації кожного виду продукції. На показниках бюджету продажів базується практично вся система внутрішнього планування. Запланована структура виробництва, прогнозна величина доходу визначають характер і масштаби діяльності компанії.
До бюджету продажів пред’являються такі вимоги:
- він повинен містити інформацію про обсяг продажів у натуральних і вартісних показниках із розбивкою за місяцями (або хоча б за кварталами);
- при прогнозуванні обсягу продажів необхідно враховувати різні мікро- і макроекономічні показники, що впливають на його величину;
- поряд з бюджетом продажів потрібно скласти графік очікуваних грошових надходжень від продажів, дані якого в подальшому будуть включені до дохідної частини прогнозного звіту про потік коштів.
Такими факторами, зокрема, можуть бути:
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року