Слово редактора Uteka-Комерція від 22.11.2022
Шановні колеги!
Зараз деякі підприємства приймають рішення припинити свою діяльність. Процедура добровільної ліквідації є складною, тому цього тижня в Uteka-Комерція ми підготували низку публікацій, в яких розглянули питання, пов’язані з процедурою добровільної ліквідації підприємства.
Отже, ви дізнаєтеся:
- як створити ліквідаційну комісію, хто обов’язково повинен бути в її складі, як оформити рішення такої комісії та яку інформацію слід надати для державної реєстрації рішення власників про припинення юрособи;
- які кроки повинні бути зроблені на шляху від прийняття рішення до складання ліквідаційного балансу, а також як скласти такий баланс;
- коли і в якому порядку потрібно подавати останню декларацію з податку на прибуток та чи потрібно разом з декларацією надавати фінансову звітність;
- яким чином відбувається анулювання ПДВ-реєстрації та що потрібно врахувати перед проведенням цієї процедури;
- як припинити трудові відносини з працівниками підприємства, щоб потім не зіткнутися із судовими спорами вже з колишніми працівниками.
Наступного тижня ми розглянемо різні актуальні питання, зокрема:
- як оподатковувати перехідні операції в разі постачання та ввезення генераторів і деяких електротоварів, звільнених від ПДВ;
- як отримати податкову інформацію про контрагента;
- якщо засновник хоче надати безоплатно оргтехніку (у власність чи користування): як цю операцію відобразити в обліку;
- практичні питання, пов’язані зі зміною назви підприємства.
Корисного читання!
З повагою
Зінаїда Омельницька,
головна редакторка Uteka-Комерція
Коментарі до матеріалу