Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Слово редактора Uteka-Комерція від 22.11.2022

22.11.2022 219 0 0

Шановні колеги!

Зараз деякі підприємства приймають рішення припинити свою діяльність. Процедура добровільної ліквідації є складною, тому цього тижня в Uteka-Комерція ми підготували низку публікацій, в яких розглянули питання, пов’язані з процедурою добровільної ліквідації підприємства.

Отже, ви дізнаєтеся:

  • як створити ліквідаційну комісію, хто обов’язково повинен бути в її складі, як оформити рішення такої комісії та яку інформацію слід надати для державної реєстрації рішення власників про припинення юрособи;
  • які кроки повинні бути зроблені на шляху від прийняття рішення до складання ліквідаційного балансу, а також як скласти такий баланс;
  • коли і в якому порядку потрібно подавати останню декларацію з податку на прибуток та чи потрібно разом з декларацією надавати фінансову звітність;
  • яким чином відбувається анулювання ПДВ-реєстрації та що потрібно врахувати перед проведенням цієї процедури;
  • як припинити трудові відносини з працівниками підприємства, щоб потім не зіткнутися із судовими спорами вже з колишніми працівниками.

Наступного тижня ми розглянемо різні актуальні питання, зокрема:

  • як оподатковувати перехідні операції в разі постачання та ввезення генераторів і деяких електротоварів, звільнених від ПДВ;
  • як отримати податкову інформацію про контрагента;
  • якщо засновник хоче надати безоплатно оргтехніку (у власність чи користування): як цю операцію відобразити в обліку;
  • практичні питання, пов’язані зі зміною назви підприємства.

Корисного читання!

З повагою
Зінаїда Омельницька,
головна редакторка Uteka-Комерція

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали