Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Слово редактора від 05.03.2024

05.03.2024 98 0 0

Шановні колеги!

Цього тижня ми розглянули низку цікавих актуальних запитань.

Як організувати на практиці облік виручки на субрахунку 308?

Наказом Мінфіну від 10.01.2024 № 10, який набув чинності з 23.02.2024, внесено чергові зміни до нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку, зокрема до Інструкції, затвердженої наказом Мінфіну від 30.11.1999 № 291. Більшість змін стосуються постачальників фінансових платіжних послуг, але одна зміна стосується всіх підприємств, які здійснюють розрахунки із застосуванням РРО/ППРО. Ми докладно розповіли, як перевести залишки готівки у скриньці РРО на субрахунок 308 і надалі окремо обліковувати там готівкову виручку, отриману через РРО.

Як оподатковується операція із ввезення та передачі автомобіля для потреб фронту?

Благодійна організація хоче придбати за кордоном транспортний засіб та передати його для потреб оборони держави. Важливо розуміти, як слід документально оформити таку операцію, які податки доведеться сплатити і як їх можна мінімізувати. Відповіді на ці запитання ви знайдете тут.

Чи може підприємець – платник єдиного податку третьої групи зайнятися таким видом діяльності, як посередництво у працевлаштуванні за кордоном?

Чи не є такий вид діяльності забороненим для єдинників? І якщо ні, то які ліцензії або дозвільні документи потрібно оформити та які нюанси взяти до уваги підприємцю? Читайте про це тут.

Що змінилось у строках зберігання документів?

У 2023 році строки зберігання первинних документів, установлені Податковим кодексом, було змінено. Крім того, нещодавно набув чинності наказ Мін’юсту, яким було внесено зміни до підзаконного акту, що регламентує строки зберігання документів. Ми розповіли, які саме зміни відбулися у законодавстві щодо строків зберігання документів, у тому числі для підприємців, і як можна самостійно визначити строк зберігання того чи іншого первинного документа: «Строки зберігання документів підприємством: що змінилося?», «Що змінилося у правилах зберігання документів для фізосіб-підприємців?».

Чи можливе виконання зобов’язання на користь третьої особи?

У господарській практиці нерідко виникають ситуації, коли на підставі укладеного договору позики боржник погашає заборгованість на користь не кредитора, а третьої особи. Про те, чи існують якісь заборони й обмеження в такому разі та як оформити таке рішення, дізнавайтесь за посиланням.

Як підприємцю оформлювати касові операції?

Чи повинні підприємці дотримуватися вимог Положення № 148 під час здійснення операцій з готівкою? Зокрема, чи мають підприємці касу? Чи зобов’язані вони здавати готівкову виручку в банк? Як їм оформлювати операції з готівкою? Усі відповіді тут.

Як залучати працівників до надурочних робіт та як оплачувати такі роботи?

Непередбачені обставини можуть збільшувати тривалість трудового процесу. Надурочна робота – регламентований вияв такого збільшення. Які дії не підпадають під поняття «надурочна робота»? Кого не можна залучати до неї? Чи треба погоджувати залучення до надурочних робіт з представницьким органом? Чи є обмеження тривалості «надурочки»? Як оплатити надурочні роботи? Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте, пройшовши за посиланням.

Наступного тижня в публікаціях Uteka-Комерція ми розглянемо такі теми:

  • курсові різниці у платників єдиного податку;
  • оплата в розрізі рахунків та договорів: як визначити першу подію з ПДВ;
  • передача товарів для потреб ЗСУ: що з ПДВ?

Корисного вам читання!

З повагою
Зінаїда ОМЕЛЬНИЦЬКА,
головна редакторка Uteka-Комерція

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали