Шановні колеги!
Цього тижня ми розглянули низку цікавих актуальних запитань.
Наказом Мінфіну від 10.01.2024 № 10, який набув чинності з 23.02.2024, внесено чергові зміни до нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку, зокрема до Інструкції, затвердженої наказом Мінфіну від 30.11.1999 № 291. Більшість змін стосуються постачальників фінансових платіжних послуг, але одна зміна стосується всіх підприємств, які здійснюють розрахунки із застосуванням РРО/ППРО. Ми докладно розповіли, як перевести залишки готівки у скриньці РРО на субрахунок 308 і надалі окремо обліковувати там готівкову виручку, отриману через РРО.
Благодійна організація хоче придбати за кордоном транспортний засіб та передати його для потреб оборони держави. Важливо розуміти, як слід документально оформити таку операцію, які податки доведеться сплатити і як їх можна мінімізувати. Відповіді на ці запитання ви знайдете тут.
Чи не є такий вид діяльності забороненим для єдинників? І якщо ні, то які ліцензії або дозвільні документи потрібно оформити та які нюанси взяти до уваги підприємцю? Читайте про це тут.
У 2023 році строки зберігання первинних документів, установлені Податковим кодексом, було змінено. Крім того, нещодавно набув чинності наказ Мін’юсту, яким було внесено зміни до підзаконного акту, що регламентує строки зберігання документів. Ми розповіли, які саме зміни відбулися у законодавстві щодо строків зберігання документів, у тому числі для підприємців, і як можна самостійно визначити строк зберігання того чи іншого первинного документа: «Строки зберігання документів підприємством: що змінилося?», «Що змінилося у правилах зберігання документів для фізосіб-підприємців?».
У господарській практиці нерідко виникають ситуації, коли на підставі укладеного договору позики боржник погашає заборгованість на користь не кредитора, а третьої особи. Про те, чи існують якісь заборони й обмеження в такому разі та як оформити таке рішення, дізнавайтесь за посиланням.
Чи повинні підприємці дотримуватися вимог Положення № 148 під час здійснення операцій з готівкою? Зокрема, чи мають підприємці касу? Чи зобов’язані вони здавати готівкову виручку в банк? Як їм оформлювати операції з готівкою? Усі відповіді тут.
Непередбачені обставини можуть збільшувати тривалість трудового процесу. Надурочна робота – регламентований вияв такого збільшення. Які дії не підпадають під поняття «надурочна робота»? Кого не можна залучати до неї? Чи треба погоджувати залучення до надурочних робіт з представницьким органом? Чи є обмеження тривалості «надурочки»? Як оплатити надурочні роботи? Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте, пройшовши за посиланням.
Наступного тижня в публікаціях Uteka-Комерція ми розглянемо такі теми:
Корисного вам читання!
З повагою
Зінаїда ОМЕЛЬНИЦЬКА,
головна редакторка Uteka-Комерція