Уряд затвердив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг, які захистять ваш особистий простір. Оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою, і мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати.
Правила вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.
Переваги нових правил:
-
захист від спаму. Оператори мають право блокувати номери, з яких масово надходять дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери.
Якщо ви отримаєте спам-виклик – зможете повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Також постачальники зв’язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів – ще до того, як вони потрапляють до вас;
-
контроль – у ваших руках. В особистому кабінеті ви бачитимете витрати, зможете вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно;
-
подвійна згода = захист від випадкових витрат. Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без вашого підтвердження. Платитимете тільки за те, що замовили;
-
підтримка для українців у зоні бойових дій:
- SIM-картки не блокуватимуть за несплату;
- під час першого входу в мережу надаватиметься безоплатний пакет зв’язку;
-
захист від боргів. Установлено граничні ліміти на «мінус». Великі неочікувані борги залишаться в минулому;
-
прозорість Інтернету. Договір має містити реальну швидкість Інтернету. Якщо вона нижча – зможете подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
Оператори поступово реалізовуватимуть нові правила. Реальні зміни для кожного абонента – найближчим часом.
Мінцифри