Затверджено зміни до Порядку оформлення і подання скарг та їх розгляду
Більше за темою:
Розблокування ПН та РК: строки подання документів та оскарження рішення про відмову в реєстрації
Оскаржуємо рішення ДПС в адміністративному порядку: правила та строки
Як оскаржити відмову в реєстрації ПН/РК: відповідаємо на ваші запитання
Міністерство фінансів наказом від 30.07.2024 № 375 затвердило зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та іншими особами та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 21.12.2015 № 916, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 23.12.2015 за № 1617/28062 (далі – Порядок).
Змінами, зокрема, платників податків наділено правом взаємодіяти з контролюючим органом у режимі відеоконференції з метою надання усних пояснень.
Для цього у скарзі платник податків має право заявити про своє бажання бути присутнім особисто або через свого представника при розгляді скарги, у тому числі в режимі відеоконференції, а контролюючий орган зобов'язаний повідомити такого платника податків про дату, час та місце/спосіб розгляду скарги не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати розгляду такої скарги.
Інформація (повідомлення) про розгляд контролюючим органом матеріалів скарги у режимі відеоконференції надсилається платнику податків в електронному вигляді в електронний кабінет.
Водночас передбачено, що відсутність належним чином повідомлених про дату, час та місце/спосіб розгляду матеріалів скарги осіб, визначених у п. 5 розд. І Порядку, не перешкоджає розгляду матеріалів скарги.
Цей наказ набирає чинності з дня офіційного опублікування. На момент підготовки матеріалу наказ не набув чинності.
Мінфін
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу