Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

З 2 жовтня унесено зміни до Положення про реєстрацію фізосіб у Держреєстрі

07.10.2024 270 0 0

ДПС у листі від 04.10.2024 № 27551/7/99-00-12-04-01-07 надало роз’яснення щодо змін, які відбулися з 02.10.2024 у зв’язку з набранням чинності наказу Мінфіну від 21.08.2024 № 410 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків». 

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ 

ЛИСТ
від 04.10.2024 № 27551/7/99-00-12-04-01-07 

Головним управлінням ДПС в областях, м. Києві 

Державна податкова служба України інформує, що 02.10.2024 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.08.2024 № 410 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.09.2024 за № 1363/42708 (далі – наказ № 410).  

Наказом № 410 внесено зміни до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822 (далі – Положення), відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2023 року № 970 «Деякі питання діяльності електронних резидентів (е-резидентів) та ведення інформаційної системи «Е-резидент», від 13 квітня 2024 року № 423 «Деякі питання комплексної передачі електронних копій документів, окремої інформації (відомостей, даних), що в них міститься, засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг».  

Змінами до Положення визначено, що під час отримання публічних (електронних) публічних та інших послуг фізична особа – платник податків може подавати до визначених нею органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, інформаційні системи яких підключені до Порталу Дія, зокрема як внесені до е-паспорта, е-паспорта для виїзду за кордон, е-свідоцтва про народження, так і окремо як електронну копію документа, що засвідчує реєстрацію такої особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) засобами Порталу Дія, у тому числі з використанням мобільного додатка Порталу Дія, а також може подавати електронні копії відомостей з Державного реєстру, зокрема електронні копії електронних відображень відомостей з Державного реєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, які наявні в Державному реєстрі. 

Перевірка відповідності та підтвердження даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків / відомостей з Державного реєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору здійснюється Порталом Дія шляхом інформаційної взаємодії з Державним реєстром з урахуванням вимог законодавства з питань захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах» 

Також змінами до Положення надано можливість подання Облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР / Заяви про внесення змін до Державного реєстру за формою № 5ДР малолітньої особи (до 14 років) прийомними батьками та батьками-вихователями. 

Просимо довести зазначене до підпорядкованих територіальних органів ДПС для врахування у подальшій роботі. 

Директор Департаменту податкових сервісів
Ліля БУЛКОВСЬКА


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали