Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

У якому випадку ПФУ може розпочати перевірку виплат по листках непрацездатності

Важливо

25.07.2024 30 0 0

Страхувальник, який по заяві-розрахунку отримав від Пенсійного фонду кошти для здійснення страхових виплат працівникам, повинен протягом місяця з дня проведення відповідних виплат повідомити про це Пенсійний фонд. Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можна сформувати в електронному кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду, натиснувши кнопку «Створити повідомлення» в екранній формі заяви-розрахунку, яка набула статусу «Оплачено». Основна частина реквізитів повідомлення заповниться автоматично, дублюючи інформацію із заяви-розрахунку. Ручне введення передбачено для даних щодо виплати: дати виплати та суми, виплаченої за рахунок коштів Фонду. 

Якщо сума в повідомленні по всім листкам непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, то після збереження, підписання та відправлення повідомлення до Пенсійного фонду, йому автоматично буде присвоєно статус «Прийнято». У випадку розбіжності суми, повідомлення потрапить на опрацювання спеціалістам Фонду. Переглянути вже відправлені повідомлення можна в кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду в розділі меню «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам». 

Слід зазначити, що у разі відсутності від страхувальника інформації про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, відповідним підрозділом Пенсійного фонду буде проведено перевірку використання страхувальником коштів Фонду. 

ГУ ПФУ в Миколаївській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали