Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Суміщення посад: питання оформлення і оплати праці

22.04.2020 227 0 0

Як оформлюється суміщення посад та оплачується праця під час суміщення?

Так, для суміщення посад у штатному розписі підприємства має бути передбачена вакантна посада. Про це йдеться в пункті 9 Інструкції щодо застосування постанови Ради Міністрів СРСР від 4 грудня 1981 р. № 1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)», яким передбачено, що зменшення чисельності працівників у результаті суміщення не може бути підставою для зміни встановленого ліміту чисельності та затвердженого для них штатного розпису, ліквідації підрозділів. У разі відсутності вільної посади або посади в штатному розписі, суміщення посад є неможливим і доплата за суміщення посад не може здійснюватись.

Суміщення посад може бути встановлено за заявою працівника або на підставі прийнятого роботодавцем рішення. Якщо суміщення ініційовано роботодавцем, працівник має бути повідомлений про зміни в організації праці не пізніше ніж за два місяці.

Оформлюється суміщення професій (посад) наказом роботодавця. Оскільки працівник продовжує обіймати свою основну посаду, записи про суміщення до особової картки працівника та трудової книжки не вносяться. У наказі вказують назву професії (посади), за якою відбуватиметься суміщення, умови виконання роботи та розмір доплати до посадового окладу.

Тобто укладати новий трудовий договір чи вносити зміни до наявного не потрібно. Достатньо наказу керівника підприємства з обов'язковими вимогами зазначеними вище.

dsp.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали