Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Зняття з обліку технологічних транспортних засобів

Роз’яснення

26.11.2024 8 0 0

Відомча реєстрація та веденні обліку технологічних транспортних засобів (далі – ТЗ) регламентується Порядком відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженим постановою КМУ від 06.10.2010 № 8

Зняття з обліку технологічних ТЗ необхідно проводити в наступних випадках:  

  • у зв’язку з відчуженням ТЗ (здійснюється тільки після технічного огляду такого ТЗ);  
  • у зв’язку з непридатністю до подальшого використання та його списанням (підтверджується наданням акту на списання (ліквідацію) основних засобів – для юридичних осіб, заявою – для фізичних осіб).  

В обох випадках зняття з обліку здійснюється на підставі заяви власника про зняття з обліку до якої необхідно додати наступні документи:  

  • свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ;  
  • акт технічного огляду технологічного ТЗ або акт на списання основних засобів – для юридичних осіб; 
  • заява – для фізичних осіб;  
  • акт ліквідації основних засобів. 

Держпраці


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали