Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи потрібно скасовувати реєстрацію ПРРО у разі зміни виробника та/або господарської одиниці

Роз’яснення
27.06.2024

Чи потрібно скасовувати реєстрацію ПРРО у разі зміни виробника та/або господарської одиниці? 

У разі зміни, зокрема, найменування або адреси господарської одиниці, де використовується програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), здійснюється перереєстрація ПРРО. Для перереєстрації подається заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО з позначкою «Перереєстрація» (п. 8 розд. ІІ Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317). 

Згідно з п. 10 розд. IІ Порядку № 317 перереєстрація ПРРО здійснюється у порядку та строки, встановлені для реєстрації. 

Відсутність в контролюючому органі інформації щодо господарської одиниці, вказаної у формі № 1-ПРРО, про яку суб’єкт господарювання мав повідомити контролюючий орган як про об’єкт оподаткування або об’єкт, пов’язаний з оподаткуванням або через який провадиться діяльність (далі – об’єкти оподаткування), відповідно до вимог та у порядку згідно з п. 63.3 Податкового кодексу та розд. VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588, або наявність відомостей про те, що відповідний об’єкт є закритим чи не експлуатується суб’єктом господарювання, є підставою для відмови в реєстрації/перереєстрації ПРРО. 

Згідно з п. 2 розд. IV Порядку № 317 ПРРО може застосовуватись лише в тій господарській одиниці, дані про яку внесені до Реєстру ПРРО щодо такого ПРРО. 

У розд. 3 «Дані щодо господарської одиниці» форми № 1-ПРРО зазначаються: ідентифікатор об’єкта оподаткування, код території, назва господарської одиниці, адреса розміщення господарської одиниці, які заповнюються згідно з даними повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП. 

Відповідно до п. 2 розд. II Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Мінфіну від 21.01.2016 № 13, назва та адреса господарської одиниці є обов’язковими реквізитами фіскального чеку. 

Першоджерелом даних для форми № 20-ОПП є правовстановлювальні документи, на підставі яких у платника податків відбувається реєстрація, створення чи відкриття об’єкта оподаткування та які є актуальними на дату його подання. Відомості щодо господарської одиниці в реєстраційній заяві, зокрема, для перереєстрації ПРРО, та у фіскальному чеку мають відповідати відомостям, зазначеним у формі № 20-ОПП. 

При цьому, фіскальний номер ПРРО не змінюється у разі його перереєстрації та зберігається за ПРРО до дати його скасування. Зміна ПРРО не залежно від їх виробників та/або зміна господарської одиниці не потребують скасування реєстрації ПРРО. 

ЗІР, категорія 109.20


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
23.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 27 вересня набудуть чинності зміни щодо блокування ПН Мінекономіки внесло зміни до Критеріів підприємств Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців Нова підстава для відстрочки працівників: законопроєкт Для броню...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
24.09.2025
Судова практика КАС Верховного Суду за серпень 2025 року
В огляді відображено правові позиції колегій суддів Верховного Суду у Касаційному адміністративному суді, які матимуть значення для формування єдності судової практики при вирішенні публічно-правових спорів. Більше за темою: Мінімальне податкове зобов’язання: новації Закону № 4015 Пропонує...
24.09.2025
Як виправити помилку в звіті про пільгові товари МТД
Оскільки додаток 8 до Порядку № 153 є підтвердженням права на застосування пільги, то з метою виправлення помилок можливе надання нового додатка 8 разом із поясненнями у довільній формі щодо обставин такого подання. Докладніше дв. нижче. Більше за темою: Серія Бібліотека «Баланс» Спецте...
24.09.2025
Статистичні звіти: Держпраці нагадує про обов’язки роботодавців
В Україні відновлено обов’язкове подання статистичної та фінансової звітності. Які саме статзвітності відновили дію та коли їх подавати? Більше за темою: Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період воєнного стану вже не діє! З 5 липня 2025 року набули чинності зміни до...
Кращі матеріали