Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Працівник – ВПО: коли він має повідомити про зміну місця проживання

Роз’яснення
21.05.2025

Одним із ключових обов’язків внутрішньо переміщених осіб є своєчасне інформування про зміну місця проживання. Зробити це необхідно протягом 10 днів з моменту прибуття за новою адресою – у паперовій або електронній формі.

Після надходження повідомлення, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення анулює попередню довідку та видає нову. Також, відомості вносяться до Єдиної інформаційної бази даних про ВПО.

Оформити нову довідку можна в органі соцзахисту або у ЦНАПі за місцем фактичного перебування.

Національна соціальна сервісна служба

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
02.10.2025
Податкові різниці для коригування фінрезультату, якщо в бухобліку суми кредиту з ПДВ є витратами без реєстрації ПН
Податкові різниці не виникають. Питання порядку формування витрат у бухобліку на суми ПДВ, не підтверджені належним чином зареєстрованими податковими накладними, на підставі первинних документів належить до компетенції Мінфіну. Більше за темою: Як можна вплинути на показник фінрезультату Резерв су...
02.10.2025
Майно підприємства пошкоджено внаслідок військових дій: подальші кроки для отримання компенсації
Що робити бізнесу при пошкодженні або знищенні майна внаслідок ракетної атаки? Більше за темою: Об’єкт основних засобів частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива? Рада бізнес-омбудсмена розробила орієнтовний план дій ...
02.10.2025
Юрособа не планує у 2026 році продовжувати пільгові операції: що з податковими зобов’язаннями з ПДВ
Ні, якщо придбані та/або виготовлені з ПДВ товари/послуги, необоротні активи будуть використовуватися у 2026 році виключно в обкладаємих ПДВ операціях. Більше за темою: Кошти отримано помилково: чи потрібно нараховувати ПДВ? Чи входять транспортно-заготівельні витрати до ціни придбання товару для ...
Кращі матеріали