Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Отримання електронного підпису в КНЕДП ДПС

Роз’яснення

12.12.2024 33 0 0

Для підписання електронних документів платник має використовувати електронний цифровий підпис. Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), зокрема в ДПС України. Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України електронних довірчих послуг необхідно:  

  • ознайомитися з регламентом роботи надавача послуги та умовами договору про надання ЕДП;  
  • підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту надавача, обравши відповідну категорію;  
  • звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів;  
  • мати в наявності носій інформації (з’ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD, захищений носій ключової інформації, тощо), куди буде генеруватися особистий ключ. 

ГУ ДПС у Вінницькій області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали