Пацієнт не ідентифікується в Реєстрі застрахованих осіб: як виправити помилку в е–лікарняному
До 1 жовтня 2021 року триває перехідний період впровадження електронних листків непрацездатності. В період тестового використання е-реєстру лікарняних виявлено типові помилки, які унеможливлюють реєстрацію лікарняних в Реєстрі. Розглянемо одну з них та пояснимо можливі шляхи її вирішення.
Помилка: особа не ідентифікується в Реєстрі застрахованих осіб.
Причина: невідповідність паспортних даних в Реєстрі застрахованих осіб та електронному кабінеті пацієнта.
Рішення: актуалізація особистих даних. Як це можна зробити? Існує два способи:
- Подати до Сервісного центру Пенсійного фонду Анкету застрахованої особи і документи, що ідентифікують особу.
- Надати аналогічну Анкету засобами вебпорталу Пенсійного фонду України . Для цього необхідно увійти до особистого кабінету на порталі Фонду за допомогою кваліфікованого цифрового підпису. В розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб», заповнити всі поля електронного бланка анкети та додати сканкопії паспорта.
Важливо! Інформація про персональні дані застрахованої особи завжди повинна бути актуальною та ідентичною в реєстрах Пенсійного фонду і в системі охорони здоров’я.
https://www.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу