Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи необхідно працівникам щороку подавати заяву про застосування ПСП

09.01.2024 128 0 0

Податкова соціальна пільга (далі – ПСП) застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати). 

Згідно із пп. 169.2.2 Податкового кодексу (далі – ПК) платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування ПСП (далі – заява про застосування ПСП). 

ПСП починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування ПСП і документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування ПСП згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування ПСП, а також заявами про відмову від ПСП. 

Ураховуючи вищевикладене, нормами ПК не передбачено щорічне подання заяви про застосування ПСП. 

Якщо у платника податків виникає право на застосування ПСП з інших підстав ніж тих, які були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву з відповідними підтверджуючими документами. 

ГУ ДПС у Житомирській області 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали