Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи можна надіслати заперечення до акту перевірки ДПС через е-кабінет

Роз’яснення
07.08.2025

Як інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області, відповідно до п. 86.7 Податкового кодексу (далі – ПК) у разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки (крім документальної позапланової перевірки, проведеної у порядку, встановленому пп. 78.1.5 ПК), вони мають право подати свої заперечення та додаткові документи і пояснення, зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують відсутність вини, наявність пом’якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до ПК, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки).

Такі заперечення, додаткові документи і пояснення є невід’ємною частиною матеріалів перевірки.

Документальна позапланова перевірка здійснюється, згідно з пп. 78.1.5 ПК, якщо платником податків подано в установленому порядку контролюючому органу заперечення до акта перевірки в порядку, визначеному п. 86.7 ПК, або скаргу на прийняте за її результатами податкове повідомлення-рішення, в яких вимагається повний або частковий перегляд результатів відповідної перевірки або скасування прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення у разі якщо платник податків у своїй скарзі (запереченнях) посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об’єктивний їх розгляд неможливий без проведення перевірки. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали предметом оскарження.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику податків надіслати заперечення до акту перевірки до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів: регіон, в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого направляється заперечення, тип документу (із списку обирається «Пропозиція (зауваження)»), тематика (із списку обирається «Контрольно-перевірочна робота»), а також передбачає заповнення короткого змісту та завантаження сканованого документу (файл у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ). 

Інформацію щодо отримання та дати реєстрації заперечення в органі ДПС платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Дата реєстрації заперечення вважається днем його отримання органом ДПС.

ГУ ДПС в Івано-Франківській області

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
19.09.2025
Чи може працівниця, яка тимчасово перебуває за кордоном, відкрити лікарняний у зв'язку з вагітністю та пологами
На період дії воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення або скасування формування медичних висновків за категорією «Вагітність та пологи» жінкам, яким надаються медичні послуги з ведення вагітності в амбулаторних умовах, може здійснюватися лікарем без особистого...
19.09.2025
Водій повинен мати оригінал сертифіката відповідності ТЗ щодо безпеки руху та екологічної безпеки – судове рішення
Укртрансбезпека інформує про судову практику у справах щодо оскарження штрафів за порушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті.  Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень? Укртрансбезпека інформує про судову практику у сп...
19.09.2025
Чи можна брати заяву у новоприйнятого працівника про потребу в оформленні трудової книжки
Бажання працівника мати трудову книжку може бути оформлене окремою заявою. При виписуванні трудової книжки або вкладиша до неї, або дубліката трудової книжки роботодавець стягує з працівника суму її вартості. Більше за темою: Як оформити вимогу працівника про внесення запису до трудової книжки? Тр...
Кращі матеріали