Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) і Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – Порядок № 557) (п. 42.6 ПК).
Пунктом 2 розд. ІІ Порядку № 557 передбачено, що автор (платник) створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись Порядком № 557.
Керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження (абзац другий п. 42.6 ПК).
Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, платник (керівник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває платник, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557.
До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів.
При заповненні реквізитів Повідомлення за формою J(F)13911(03), зокрема зазначається:
До табличної частини Повідомлення вноситься інформація про фізичну особу або печатку:
Зазначаються ініціали та прізвище керівника.
У полі «Виконавець» зазначається посада, ініціали та прізвище виконавця та її контактний телефон.
На сформоване Повідомлення першими накладаються кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) керівника і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності).
На сформоване Повідомлення, в якому заповнюється інформація щодо кваліфікованої електронної печатки, першою накладається кваліфікована електронна печатка і останнім – КЕП керівника.
ЗІР, категорія 129.03
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm