Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати КЕП: роз’яснення ПФУ

Роз’яснення
15.10.2025

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це цифровий підпис, який відповідає юридичним вимогам та стандартам безпеки, встановленим відповідно до законодавства України, створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфікований електронний підпис має таку ж юридичну силу, як і підпис на паперовому документі.

Основні переваги використання КЕП:

  • підтвердження, що електронний підпис належить конкретній особі;
  • гарантія, що документи або повідомлення, підписані кваліфікованим електронним підписом, не були змінені після підписання;
  • зручність і швидкість підпису електронних документів.

Щоб отримати КЕП, необхідно:

  • звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (перелік за посиланням) з паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • подати заяву та укласти договір про надання електронних довірчих послуг;
  • зберегти отриманий електронний ключ до підпису (бажано на змінному носії, наприклад, на флешці).

Строк дії електронного ключа – 1–2 роки. Авторизувавшись на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП, можливо:

  • подати заяву на призначення та перерахунок пенсії;
  • внести зміни до пенсійної справи;
  • зробити виправлення персональних даних в реєстрі застрахованих осіб;
  • подати запит на отримання електронних документів;
  • перевести виплату пенсії з пошти на банк;
  • порахувати майбутню пенсію за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • переглянути дані з Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • подати скан-копії документів про трудову діяльність для оцифрування тощо.

Пенсійний фонд

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
Нове
15.12.2025
Засвідчення справжності підпису на документах: що важливо знати
Потреба завірення справжності підпису може виникнути, коли необхідно подати заяву, документи до установи, оформити дозвіл. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Хто має право підписувати акти приймання-передачі виконаних робіт? Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом? Процедура...
15.12.2025
Права людини: що змінюється в умовах воєнного стану
Розглянемо, які права громадян залишаються недоторканними під час воєнного стану; які права можуть бути тимчасово обмежені; як держава забезпечує захист прав людини під час війни. Більше за темою: Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період воєнного стану вже не діє! Звільн...
15.12.2025
Як застосовувати нові норми ціноутворення в будівництві: роз’яснює Мінрозвитку
Щоб уникнути непорозумінь у документах, кошторисах і закупівлях під час воєнного стану, формуються зрозумілі, єдині правила для всіх учасників ринку. Докладніше див. нижче. Більше за темою: Укладаємо договір підряду на будівництво офісу Будівництво господарським способом: які документи потрібно оф...
Кращі матеріали