Більше за темою:
Як створити паперову копію електронного документа
Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом?
Роль печатки на паперових та електронних первинних документах: коли реально допомагає її наявність?
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) (п. 42.6 ПК) з дотриманням вимог Законів від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок).
Згідно з п. 2 розд. ІІ Порядку автор (платник) платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись Порядком.
Створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та печатки (за наявності) підписувача (підписувачів).
Електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) оприлюднюються на вебпорталі ДПС (за покликанням: (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnis...).
Після накладання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки, автор (платник) здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням засобів електронного зв’язку до адресата протягом операційного дня.
Для формування та надсилання податкової звітності в електронній формі на електронну адресу zvit@sta.gov.ua платник може використовувати обране на власний розсуд програмне забезпечення, у тому числі безкоштовне Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на вебпорталі ДПС за посиланням: «Головна»/«Електронна звітність»/«Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/).
ЗІР, категорія 129.03