Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як оформити повернення дистанційних працівників до офісів роботодавця: відповідає Держпраці

26.08.2022

Якщо роботодавець запровадив дистанційну роботу наказом, наприклад, на час карантину, після його завершення (або за потреби раніше) працівники можуть відновити звичайний режим роботи. Для цього вони мають написати заяву, а роботодавець – видати наказ (розпорядження) про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи, зазначивши:

  • причину зміни режиму роботи: закінчення карантину, скасування обмежувальних заходів, відновлення роботи транспорту тощо;
  • дату припинення дистанційної роботи;
  • дату виходу працівників на роботу;
  • перелік працівників із зазначенням їхніх посад;
  • порядок ознайомлення працівників із наказом та зміною режиму роботи.

Працівники, які вирішили й надалі працювати віддалено, мають написати про це заяву. На її підставі роботодавець видає наказ (розпорядження) й ознайомлює з ним працівників.

http://zp.dsp.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
10.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників Розширено перелік підстав для завершення валютного нагляду за експортними операціями Рішенням суду позбавлено премії головну бухгалтерку: що стало причиною Парламент прийняв законопроєкт...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
12.06.2025
Якщо заборгованість із зарплати виплачується у червні 2025 року
Індекси для визначення компенсації зарплати за попередні періоди, яка виплачується у 2025 році Порядок нарахування та виплати компенсації заробітної плати, нарахованої у період з 01.01.01 р., затверджений постановою КМУ від 21.02.2001 № 159 (з урахуванням внесених змін постановами КМУ від 09.08.20...
12.06.2025
Що слід знати при примусовому відчуженні (вилученні) майна: роз’яснення Мін’юсту
Які нюанси відчуження майна під час воєнного стану? Та чи буде компенсація? Більше за темою: Примусове відчуження або вилучення майна підприємств: право, оподаткування, облік Нетипові операції у Примітках до фінзвітності сільгоспіпдприємства-2022: знищення, вилучення, відчуження майна, гуманітарна...
12.06.2025
Вимоги щодо дотримання чинного законодавства при ліцензуванні зберігання пального
СГ, які мають ліцензію на зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), в тому числі які здійснюють сільгоспвиробництво, повинні володіти інформацією щодо зберігання пального, подання звітності, реєстрації акцизного складу, реєстрації обладнання, встановлено...
Кращі матеріали