Як оформити повернення дистанційних працівників до офісів роботодавця: відповідає Держпраці
Якщо роботодавець запровадив дистанційну роботу наказом, наприклад, на час карантину, після його завершення (або за потреби раніше) працівники можуть відновити звичайний режим роботи. Для цього вони мають написати заяву, а роботодавець – видати наказ (розпорядження) про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи, зазначивши:
- причину зміни режиму роботи: закінчення карантину, скасування обмежувальних заходів, відновлення роботи транспорту тощо;
- дату припинення дистанційної роботи;
- дату виходу працівників на роботу;
- перелік працівників із зазначенням їхніх посад;
- порядок ознайомлення працівників із наказом та зміною режиму роботи.
Працівники, які вирішили й надалі працювати віддалено, мають написати про це заяву. На її підставі роботодавець видає наказ (розпорядження) й ознайомлює з ним працівників.
http://zp.dsp.gov.ua
Коментарі до матеріалу