Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет: як, за якою формою, за який період та у який термін
Яким чином, за якою формою та за який період платник податків може направити запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС через Електронний кабінет, та який термін надання відповіді на нього?
Згідно з п. 421.2 Податкового кодексу (далі – ПК) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПК та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПК та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог Закону від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).
Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону № 2155, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2023 № 798.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Для отримання витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС (далі – ІКС ДПС) щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску (далі – Витяг), платнику в приватній частині Електронного кабінету за допомогою пункту меню «Заяви, запити для отримання інформації» необхідно за основним місцем обліку платника створити та надіслати до відповідного органу ДПС запит «Про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за ідентифікатором форми J1300207 (для юридичних осіб) та F1300207 (для фізичних осіб).
Запит за декілька календарних років платник податків подає за кожен календарний рік окремо, але не більше ніж за п’ять календарних років, відлік яких починається з року прийняття Запиту.
Відповідь на Запит платник податків отримує у пункті меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету за ідентифікатором форми J1400207 (для юридичних осіб) та F1400207 (для фізичних осіб) у термін не пізніше 2-ого робочого дня після дня прийняття ІКС ДПС Запиту.
ЗІР, категорія 135.03
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу