Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Алгоритм дій роботодавця у разі розслідування нещасних випадків в особливий період

Роз’яснення

11.02.2025 14 0 0

Роботодавець, одержавши повідомлення про нещасний випадок, зобов’язаний:

1. Повідомити про нещасний випадок (протягом двох годин – з використанням засобів зв’язку; протягом доби – на паперовому носії):

  • ПФУ за місцезнаходженням установи, в якій стався нещасний випадок;
  • керівника первинної організації профспілки незалежно від членства потерпілого в ній (у разі наявності в установі кількох профспілок – керівника профспілки, членом якої є потерпілий, а в разі відсутності профспілки – уповноважену найманими працівниками особу з питань охорони праці);
  • керівника установи, де працює потерпілий, якщо потерпілий є працівником іншої установи;
  • орган державного пожежного нагляду за місцезнаходженням установи в разі травмування внаслідок пожежі;
  • територіальний орган Держпраці.

2. Зробити запит до лікувального закладу про характер і тяжкість ушкодження потерпілого.

3. Протягом доби за наказом утворити комісію з розслідування нещасного випадку у складі не менш як три особи та організувати проведення розслідування.

ГУ ПФУ в Луганській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали