Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Корисні контакти в процесі оцінювання повсякденного функціонування особи

26.08.2025

Усі процеси переведено в електронну форму: справи зберігаються в єдиній цифровій системі, а розгляд здійснюється експертними командами на базі кластерних та надкластерних медичних закладів.

Щоб людина могла орієнтуватися в процесі, доступні кілька офіційних джерел інформації – з актуальними контактами, статусами справ і поясненнями щодо подальших дій.

Дашборд МОЗ

На сайті МОЗ працює дашборд, який допомагає орієнтуватися в новій системі оцінювання повсякденного функціонування. Він складається з чотирьох сторінок, кожна з яких містить окремий тип інформації:

1. Медичні заклади з експертними командами

Перелік лікарень, у яких працюють експертні команди, із зазначенням профілю кожної команди (загальна, онкологічна, кардіоневрологічна тощо), а також кількості команд, лікарів і адміністраторів. Людина може самостійно перевірити наявність команд у своєму регіоні та вибрати заклад, де бажає пройти оцінювання.

2. Контакти закладів

Контактні телефони адміністраторів, електронні адреси та назви закладів, де проводиться оцінювання. Передбачено зручний пошук за назвою або регіоном.

Пацієнт або лікуючий лікар можуть напряму звернутись до адміністратора, щоб уточнити статус справи або отримати додаткову інформацію. Адміністратор закладу може повідомити, чи справа поставлена в чергу на розгляд, чи повернута на доопрацювання.

Контакти адміністраторів доступні на другій сторінці дашборду.

3. Справи, направлені до експертних команд

Надається загальна статистика: скільки справ подано, які основні діагнози, з якою метою направляли (наприклад, встановлення інвалідності або оновлення рекомендацій). Вказано форму розгляду кожної справи – очно, заочно, дистанційно або виїзно.

4. Дані про людей, справи яких перебувають на розгляді

Містить інформацію про кількість поданих справ за віковими групами та регіонами, а також про кількість людей за групами інвалідності.

Дашборд доступний у розділі про оцінювання повсякденного функціонування на сайті МОЗ.

Передані справи від МСЕК

На сайті МОЗ опубліковано дані, де зазначено, до яких медичних закладів були передані справи з кожної МСЕК. Ця інформація може знадобитися, якщо:

  • вам потрібно знайти архівну справу, яка раніше перебувала в МСЕК;
  • необхідно отримати копії документів або уточнити деталі справи, що вже розглянута.

Таблиця переданих справ від МСЕК

Якщо у таблиці немає інформації про вашу справу – зверніться на гарячу лінію обласної або Київської міської військової адміністрації для уточнення.

Контакти гарячих ліній ОВА

Оскарження рішень експертних команд

Якщо людина не погоджується з рішенням експертної команди, вона або її представник можуть подати скаргу до Центру оцінювання функціонального стану.

Скаргу потрібно подати не пізніше ніж через 40 календарних днів з моменту отримання витягу з рішення.

Адреса для подання: 49005, м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-А.

Детально про процедуру оскарження на сайті МОЗ.

Гарячі лінії

Для отримання консультацій у процесі оцінювання повсякденного функціонування працюють гарячі лінії:

  • 0 800 505 201 – загальна гаряча лінія МОЗ (щоденно з 8:00 до 20:00);
  • 056 729 47 77 – гаряча лінія Центру оцінювання функціонального стану (з понеділка по пʼятницю, з 9:00 до 16:00).

Станом на серпень нова система активно функціонує

Реформа оцінювання повсякденного функціонування впроваджується по всій країні. Станом на серпень система працює в активному режимі:

  • лікарі створили понад 326 тисячі електронних направлень на оцінювання – напряму через електронну систему, без паперової тяганини;
  • майже 50 тисяч справ, що залишалися у МСЕК, оцифровані та перенесені в нову систему;
  • понад 312 тисяч справ уже розглянуто та підписано експертними командами;
  • працюють понад 1300 експертних команд, сформованих на базі 301 медичного закладу по всій Україні.

Перехід до нової моделі триває. У центрі системи – людина, її потреби, гідність та можливість відновлення і повернення до активного життя.

МОЗ

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
06.10.2025
За 9 місяців закрилося ФОП на 11 % більше у порівнянні з минулим роком
Ознайомтеся разом з нами динаміку відкриття та закриття ФОП за поточний рік. Більше за темою: Після припинення діяльності підприємець не звільняється від сплати боргу з ЄСВ Понад 225 тисяч нових ФОПів зареєстровано за 9 місяців 2025 року за даними Єдиного державного реєстру. Це майже стільки ж, як ...
03.10.2025
Автоматичне стягнення боргу та покращення роботи СМКОР: ДПС розповіла про плани
ДПС спільно із Мінцифри працює над розширенням податкових сервісів для громадян у Дії. Про розвиток послуг говорили на традиційній зустрічі команди ДПС із 55 бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства. Серед тем розмови: тестування нових систем, законодавчі ініціативи і зміни до ро...
03.10.2025
Для виконавців держконтрактів з оборонних закупівель затверджено нові пільги
Тепер у разі знищення імпортованого товару ворогом постачальник може розраховувати на ввезення аналогічного обсягу комплектуючих для потреб оборони у пільговому режимі. Більше за темою: Облік надання дронів на потреби оборони: держзамовлення, продаж, безоплатне передання Виробництво та реалізація ...
Кращі матеріали