Усі процеси переведено в електронну форму: справи зберігаються в єдиній цифровій системі, а розгляд здійснюється експертними командами на базі кластерних та надкластерних медичних закладів.
Щоб людина могла орієнтуватися в процесі, доступні кілька офіційних джерел інформації – з актуальними контактами, статусами справ і поясненнями щодо подальших дій.
На сайті МОЗ працює дашборд, який допомагає орієнтуватися в новій системі оцінювання повсякденного функціонування. Він складається з чотирьох сторінок, кожна з яких містить окремий тип інформації:
Перелік лікарень, у яких працюють експертні команди, із зазначенням профілю кожної команди (загальна, онкологічна, кардіоневрологічна тощо), а також кількості команд, лікарів і адміністраторів. Людина може самостійно перевірити наявність команд у своєму регіоні та вибрати заклад, де бажає пройти оцінювання.
Контактні телефони адміністраторів, електронні адреси та назви закладів, де проводиться оцінювання. Передбачено зручний пошук за назвою або регіоном.
Пацієнт або лікуючий лікар можуть напряму звернутись до адміністратора, щоб уточнити статус справи або отримати додаткову інформацію. Адміністратор закладу може повідомити, чи справа поставлена в чергу на розгляд, чи повернута на доопрацювання.
Контакти адміністраторів доступні на другій сторінці дашборду.
Надається загальна статистика: скільки справ подано, які основні діагнози, з якою метою направляли (наприклад, встановлення інвалідності або оновлення рекомендацій). Вказано форму розгляду кожної справи – очно, заочно, дистанційно або виїзно.
Містить інформацію про кількість поданих справ за віковими групами та регіонами, а також про кількість людей за групами інвалідності.
Дашборд доступний у розділі про оцінювання повсякденного функціонування на сайті МОЗ.
На сайті МОЗ опубліковано дані, де зазначено, до яких медичних закладів були передані справи з кожної МСЕК. Ця інформація може знадобитися, якщо:
Таблиця переданих справ від МСЕК
Якщо у таблиці немає інформації про вашу справу – зверніться на гарячу лінію обласної або Київської міської військової адміністрації для уточнення.
Контакти гарячих ліній ОВА
Якщо людина не погоджується з рішенням експертної команди, вона або її представник можуть подати скаргу до Центру оцінювання функціонального стану.
Скаргу потрібно подати не пізніше ніж через 40 календарних днів з моменту отримання витягу з рішення.
Адреса для подання: 49005, м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-А.
Детально про процедуру оскарження на сайті МОЗ.
Для отримання консультацій у процесі оцінювання повсякденного функціонування працюють гарячі лінії:
Реформа оцінювання повсякденного функціонування впроваджується по всій країні. Станом на серпень система працює в активному режимі:
Перехід до нової моделі триває. У центрі системи – людина, її потреби, гідність та можливість відновлення і повернення до активного життя.
МОЗ