Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Новації в адмініструванні митних платежів

05.04.2019

Про завершення пілотного проекту з переведення підприємств на обслуговування через єдиний казначейський рахунок, що очікувати бізнесу та які переваги дає нова система – про це говорили сьогодні представники ДФС, Міністерства фінансів, члени митного комітету при Громадській раді при ДФС та Американської торгівельної палати в Україні.

Єдиний рахунок – це новий порядок перерахування до бюджету платежів, які вносяться під час митного оформлення товарів. Маємо позитивні результати від пілотного проекту, участь в якому взяли спочатку 150 підприємств, а потім до них долучилися ще 2000. Новий механізм є суттєвим кроком до спрощення митних формальностей.

З 16 квітня 2019 року прогнозується 100% митне оформлення товарів суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності – юридичними особами та  близько 95% від загальних перерахувань митних платежів до Державного бюджету України.

Станом на сьогодні на єдиний казначейський рахунок надійшло понад 24 млрд грн, перераховано до державного бюджету близько 20 млрд грн.

Нова система дозволяє значно зменшити час митного оформлення товарів, а суб’єкти господарювання мають змогу вільно обирати місце оформлення. Кошти обліковуються в одній картці-особовому рахунку суб’єкта ЗЕД, а за рахунок автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» використовувати ці кошти при митному оформленні можна у будь-якій митниці ДФС.

Крім того, єдиний рахунок дає можливість оптимізувати фінанси підприємства, оскільки відпадає необхідність перерахування коштів підприємства на депозитні рахунки багатьох митниць.

Під час зустрічі представники ДФС наголошували на тому, що з 16 квітня всі митні оформлення товарів підприємств  будуть здійснюватися виключно через єдиний рахунок. Саме тому до цього числа суб’єкти господарювання мають змогу використати залишки коштів на старих рахунках для сплати при митному оформленні.

Повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів буде здійснюватися у рамках діючого законодавства.

Для повернення авансових платежів заявники можуть надіслати письмову заяву на повернення (1095 днів з дня зарахування) у паперовому вигляді або подати її через електронний кабінет платника в установленому порядку.

Для зручності та оперативності повернення коштів в ДФС сьогодні працюють над розробкою нового сервісу. Так, платник заповнюватиме в електронному вигляді заявку за визначеною формою, яка направлятиметься в ДФС.

Після опрацювання отриманих заяв ДФС передає до Державної казначейської служби України Реєстр належних до повернення коштів авансових платежів (8 днів з дня отримання заяви), а остання у свою чергу здійснює перерахування коштів на рахунок платника. 

Під час зустрічі учасники обговорили особливості функціонування нового сервісу, необхідність його нормативного підтвердження, можливості застосування електронних взаємних звірок, обсяг даних, які ДФС направлятиме відповідно до отриманого запиту від заявника тощо.

sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
27.06.2025
Що означають нові статуси у Резерв+ та як діяти у певних випадках
У застосунку «Резерв+» з’являються різні статуси щодо військового обліку. Розглянемо, що вони означають і як діяти. Більше за темою: Перелік документів, що оформлюються юридичною особою для ведення військового обліку Чи подавати звіт про заброньованих військовозобов’яз...
Кращі матеріали