Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор: «Найпоширеніші порушення в рекламі – це відсутність попередження про шкідливість самолікування, залучення лікарів та інших медичних працівників до рекламних матеріалів, а також використання маніпулятивних тверджень про «лікувальні властивості» дієтичних добавок. Такі дії вводять споживачів в оману та можуть завдати шкоди їхньому здоров’ю».
За І квартал 2025 року фахівці Держпродспоживслужби зафіксували 96 порушень, за які накладено штрафні санкції на суму понад 255 тис. грн. Із цієї суми вже сплачено 175 тис. грн.
Реклама лікарських засобів, медичної техніки, а також методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації повинна бути максимально точною, достовірною і відповідати законодавству. Адже йдеться про здоров’я та безпеку людей.
Стаття 21 Закону від 03.07.1996 № 270/96-ВР «Про рекламу» прямо забороняє:
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Споживачів закликаємо критично оцінювати рекламну інформацію та повідомляти про виявлені порушення до територіальних органів Держпродспоживслужби.
Держпродспоживслужба