Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи може іноземне представництво отримати КЕП у КНЕДП ДПС

Роз’яснення
02.09.2025

Чи може іноземне представництво отримати кваліфікований електронний підпис у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби та який порядок його отримання?

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Цивільного кодексу (далі – ЦК) представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.

Зокрема, представництво не є юридичною особою. Воно наділяється майном юридичної особи, що його утворила, і діє на підставі затвердженого нею положення або на іншій підставі, передбаченій законодавством іноземної держави, відповідно до якого утворено юридичну особу, відокремленими підрозділами якої є такі філії та представництва (ч. 3 ст. 95 ЦК).

Пунктом 1 ч. 2 ст. 22 Закону від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» встановлено, що ідентифікація особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за особистої присутності фізособи, фізособи-підприємця чи уповноваженого представника юридичної особи – за результатами перевірки відомостей (даних) про особу, отриманими у встановленому законодавством порядку з Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр), за паспортом громадянина України або іншими документами, виданими відповідно до законодавства про Реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

При цьому для отримання кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) іноземному представництву необхідно надати наступні документи:

  • заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках;
  • додаток до Реєстраційної картки (у разі одночасного отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг для більш ніж однієї особи) у двох примірниках;
  • оригінал свідоцтва про реєстрацію (подається лише для ознайомлення) та його копія, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або Мінфіном (якщо представництво зареєстроване до 03.09.2024);
  • засвідчена копія** довіреності на керівника (керуючого) представництва;
  • документи, що підтверджують належність заявника до представництва (засвідчена копія** наказу/витягу з наказу про призначення на посаду або трудового договору, виданого керівником юридичної особи (за необхідності, з перекладом на державну мову);
  • оригінал та засвідчена копія* паспорта громадянина України (копії 1–2 сторінок (3–6 – за наявності відміток) або копія з обох сторін безконтактного електронного носія (у разі наявності паспорта громадянина України, виготовленого у формі ID-картки), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі. За наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «Дія» версії не нижче 2.0 копія одного з документів подається за допомогою функції «Шеринг» застосунку «Дія»;
  • оригінал та засвідчена копія* посвідчення біженця або посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, або копія, з обох сторін, безконтактного електронного носія (у разі наявності посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, виготовленої у формі ID-картки), або паспорта громадянина іншої країни з нотаріально засвідченим перекладом українською мовою (для іноземців та осіб без громадянства);
  • оригінал та засвідчена копія* документа про зміну прізвища заявника, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
  • засвідчена копія* реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номера облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову. За наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «Дія» версії не нижче 2.0 копія облікової картки платника податків подається за допомогою функції «Шеринг» застосунку «Дія».

* Відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

** Відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади співробітника відповідального за виготовлення, засвідчення та видавання копій, його особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення та скріплюється відбитком печатки (за наявності).

ЗІР, категорія 301.02

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
23.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 27 вересня набудуть чинності зміни щодо блокування ПН Мінекономіки внесло зміни до Критеріів підприємств Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців Нова підстава для відстрочки працівників: законопроєкт Для броню...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
26.09.2025
До переліку агротехніки та обладнання з компенсацією 25 % додано понад 200 нових найменувань
Компенсація 25 % вартості (без ПДВ) надається за сільськогосподарську техніку та обладнання з підтвердженим рівнем локалізації виробництва від 60 % (для комбайнів, тракторів, самохідних обприскувачів та зерновозів діють окремі умови). Оновлений перелік публікується на сайті Мінекономіки. Більше за т...
26.09.2025
Поновлено прийом звернень суб’єктів агропромислового комплексу щодо визначення їх критично важливими
Мінекономіки поновлює прийом звернень суб’єктів агропромислового комплексу щодо визначення їх критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період через Державний аграрний реєстр (ДАР). До уваги суб’єктів господарювання агропромисло...
25.09.2025
Гранти для креативних хабів і професійних асоціацій
Британська Рада оголошує про реалізацію грантового конкурсу для креативних хабів і професійних асоціацій та об’єднань, які є рушіями креативної економіки України. У межах програми п'ять переможців зможуть отримати до 10 000 фунтів стерлінгів на реалізацію своїх проєктів упродовж 2025–202...
Кращі матеріали