Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи може іноземне представництво отримати КЕП у КНЕДП ДПС

Роз’яснення
02.09.2025

Чи може іноземне представництво отримати кваліфікований електронний підпис у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби та який порядок його отримання?

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Цивільного кодексу (далі – ЦК) представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.

Зокрема, представництво не є юридичною особою. Воно наділяється майном юридичної особи, що його утворила, і діє на підставі затвердженого нею положення або на іншій підставі, передбаченій законодавством іноземної держави, відповідно до якого утворено юридичну особу, відокремленими підрозділами якої є такі філії та представництва (ч. 3 ст. 95 ЦК).

Пунктом 1 ч. 2 ст. 22 Закону від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» встановлено, що ідентифікація особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за особистої присутності фізособи, фізособи-підприємця чи уповноваженого представника юридичної особи – за результатами перевірки відомостей (даних) про особу, отриманими у встановленому законодавством порядку з Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр), за паспортом громадянина України або іншими документами, виданими відповідно до законодавства про Реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

При цьому для отримання кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) іноземному представництву необхідно надати наступні документи:

  • заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках;
  • додаток до Реєстраційної картки (у разі одночасного отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг для більш ніж однієї особи) у двох примірниках;
  • оригінал свідоцтва про реєстрацію (подається лише для ознайомлення) та його копія, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або Мінфіном (якщо представництво зареєстроване до 03.09.2024);
  • засвідчена копія** довіреності на керівника (керуючого) представництва;
  • документи, що підтверджують належність заявника до представництва (засвідчена копія** наказу/витягу з наказу про призначення на посаду або трудового договору, виданого керівником юридичної особи (за необхідності, з перекладом на державну мову);
  • оригінал та засвідчена копія* паспорта громадянина України (копії 1–2 сторінок (3–6 – за наявності відміток) або копія з обох сторін безконтактного електронного носія (у разі наявності паспорта громадянина України, виготовленого у формі ID-картки), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі. За наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «Дія» версії не нижче 2.0 копія одного з документів подається за допомогою функції «Шеринг» застосунку «Дія»;
  • оригінал та засвідчена копія* посвідчення біженця або посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, або копія, з обох сторін, безконтактного електронного носія (у разі наявності посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, виготовленої у формі ID-картки), або паспорта громадянина іншої країни з нотаріально засвідченим перекладом українською мовою (для іноземців та осіб без громадянства);
  • оригінал та засвідчена копія* документа про зміну прізвища заявника, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
  • засвідчена копія* реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номера облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову. За наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «Дія» версії не нижче 2.0 копія облікової картки платника податків подається за допомогою функції «Шеринг» застосунку «Дія».

* Відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

** Відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади співробітника відповідального за виготовлення, засвідчення та видавання копій, його особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення та скріплюється відбитком печатки (за наявності).

ЗІР, категорія 301.02

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
01.09.2025
9,8 млн грн склав штраф для ТОВ за змову на тендері
Суб’єкти господарювання узгодили між собою умови участі у торгах, завдяки чому конкуренцію між ними було усунуто.  Більше за темою: Поставка товарів державному замовнику через тендер: етапи процедури 28 серпня 2025 року на своєму засіданні Антимонопольний комітет України визнав, що ТОВ &...
01.09.2025
До 20 жовтня триватиме прийом заявок на відшкодування витрат за будівництво або реконструкцію ферм
У 2025 році аграрії зможуть отримати відшкодування витрат за будівництво або реконструкцію ферм за програмою «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників» в частині підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції. Більше за темою: Будівництво, поточне обслу...
01.09.2025
Огляд небанківського фінансового сектору за ІІ квартал від НБУ
Упродовж ІІ кварталу 2025 року (далі – ІІ квартал) обсяги операцій зростали в усіх сегментах ринку небанківських фінансових послуг. Про це йдеться в Огляді небанківського фінансового сектору.  Загальні обсяги активів надавачів небанківських фінансових послуг у ІІ кварталі зменшилися порі...
Кращі матеріали