Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Держмитслужба створює Контакт-центр для зручного спілкування з бізнесом

25.08.2025

Наявність якісної системи Help Desk для NCTS була одним із важливих умов вступу України до Конвенції про процедуру спільного транзиту. Відповідно до європейської практики, наступним кроком для підвищення комунікації між митними органами та бізнесом є створення системи Help Desk для всіх митних ІТ систем (IT Service Management – ITSM).

Контакт-центр стане провідним механізмом комунікації між бізнесом і Держмитслужбою. Його функціонал охоплюватиме не лише питання, пов’язані з митними ІТ-системами, а й усі інші аспекти взаємодії суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності з митними органами. Такий підхід відповідає європейській практиці побудови комплексної системи підтримки користувачів (ITSM).

Так, Держмитслужба вже підписала контракт на розробку Контакт-центру за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM).

«Створення єдиного Контакт-центру - це важливий крок до впровадження сучасної, клієнтоорієнтованої моделі взаємодії митниці з бізнесом. Ми відходимо від фрагментованих каналів комунікації та переходимо до інтегрованої системи, яка дозволить обробляти запити швидко, якісно та прозоро. Це означає, що підприємці матимуть точку входу для вирішення питань – від консультацій щодо ІТ-систем до організаційних аспектів митного оформлення. Такий підхід відповідає європейським стандартам обслуговування та сприяє підвищенню довіри до митниці як до партнера у зовнішньоекономічній діяльності. Наше завдання – зробити так, щоб кожен запит отримував своєчасну та професійну відповідь, а сам процес комунікації був максимально зручним, передбачуваним і ефективним», – зазначив Олег Ніколайчук, заступник Голови Держмитслужби з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації.

Систему буде створено на сучасній платформі, яка дозволяє одночасно обробляти велику кількість звернень, оптимізувати час відповіді на запити та обробляти значні масиви інформації. Нова система прискорить бізнес-процеси та мінімізує людський фактор. Окрім того, вона надасть можливість відстежувати історію всіх заявок: для бізнесу – історію власних заявок, для Держмитслужби – історію всіх заявок від усіх заявників та за окремим заявником.

Держмитслужба

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали