Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Помилки в повідомленні про прийнятих працівників: як виправити

22.11.2016 695 0 1

До обов'язку роботодавця входить повідомлення органу ДФС про приймання нового працівника (ст. 24 КЗпП). На практиці нерідко виникають ситуації, коли до цього повідомлення треба внести ті або інші зміни (наприклад, якщо в ньому була допущена помилка в прізвищі прийнятого працівника або в номері наказу і т. д.). Як правильно внести виправлення до відправлених повідомлень, читайте в консультації.

Способи подання повідомлення

Відповідно до Постанови № 413 повідомлення про приймання працівника на роботу (далі – повідомлення) подається власником підприємства або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою-підприємцем до територіального органу ДФС за місцем обліку платника ЄСВ. Форму повідомлення наведено в додатку до Постанови № 413.

Повідомлення подається до початку роботи працівника, з яким укладено трудовий договір, одним із таких способів:

  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом із копією в електрон-ній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п'ятьма особами.

Відповідальність роботодавця

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали